ambumamma Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 hjemmelaga boller, kakao med kokesjokolade, sofaen helt for meg selv og et godt teppe. Kan det bli bedre Vi får passe på å nyte fritiden nå mens vi kan jenter, snart er det helt andre prioriteringer Fortsatt god søndag
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 misunnelig har svangerskapdiabetes så kan ikke unne meg noe sånt :S Men kos deg Skal ta igjenn det tapte etter fødselen jeg
Lacey*har fått erta Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Det hørtes ikke veldig vondt ut! Skulle ønske jeg og hadde hjemmelagde boller og virkelig god ekte kakao!! Heldiggris!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Nam... Her er min kjære nettopp kommet hjem, og han disker opp med de deiligste retter. Til lunsj lagde han hjemmelagd tomatsuppe med kokte egg og hjemmelagd flattbrød med smør. Enkelt og godt.
ambumamma Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 er til og med grethe roede boller så da unner jeg meg en til. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå