*Lissi* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Synes det er litt vel tidlig med det, men tulla mi er skikkelig turbo:-) Ligger med beina godt plaserte under venstre ribbein... Er forferdelig øm der. I går kveld sparket hun så jeg kjente hele fotbladet hennes på utsiden av magen med hånda:-) Morsomt, men kan nesten bli for mye av det gode.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 hi hi sånn er det her også Tror småen har funnet favorittstillingen...som innebærer å sparke opp i de venstre ribbeinene. Skvetter noe sinnsykt enkelte ganger he he gleder meg virkelig til han blir 3 ganger så stor der inne he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå