Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er litt vel tidlig med det, men tulla mi er skikkelig turbo:-) Ligger med beina godt plaserte under venstre ribbein... Er forferdelig øm der. I går kveld sparket hun så jeg kjente hele fotbladet hennes på utsiden av magen med hånda:-)

Morsomt, men kan nesten bli for mye av det gode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi sånn er det her også:) Tror småen har funnet favorittstillingen...som innebærer å sparke opp i de venstre ribbeinene. Skvetter noe sinnsykt enkelte ganger he he gleder meg virkelig til han blir 3 ganger så stor der inne he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...