Gå til innhold

Han er 10,5 mnd, og setter seg ikke opp selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gjorde deres det? Føler min er så sent ute i forhold til andre babyer... han åler seg rundt som bare det (siden påske), kryper litt, men finner ut at ålinga går raskere, og har startet å reise seg opp etter ting. Men sette seg opp selv? Nei... noen tips for å stimulere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har begynt å krype og reise seg så tenker jeg det er bare noen dager før han begynne å sette seg opp. Setter dere han opp? Hvis dere gjør det må dere slutte. Det kan bli en del sutring men det er sikkert bare et par dager han trenger. Vi satt eldstemann opp da han var rundt 9 måneder og da han var 10,5-11 måneder tok vi kontakt med fysioterapeut og fikk beskjed å legge han på magen og ikke ta han opp uansett hvor mye han sutret. Etter en uke satt han opp selv. Men det er ikke sikkert det er deres problem da...

Vi satt ikke minstemann opp men han var tidligere ute med sånne ting. Han begynte å åle seg rundt 6 måneder og satt opp selv rundt 8 måneder da han begynte å krabbe.

Skrevet

Da må du for all del ikke la han sitte i vogn eller spisestol !!!!

Nei , alvorlig talt , er det ikke sikkert at han er interessert i å sitte . Min eldste var ikke interessert i å sitte . Hun krabbet og sto og kom seg rundt , men å sitte det var det ikke tid til.

Så lenge han er fysisk sterk på andre områder , så kommer dette også etterhvert .

Skrevet

jeg har også en gutt på 10mnd som ikke setter seg opp selv enda. Han reiser seg heller ikke opp etter feks stol ,seng enda. Han åler seg rundt som bare det i turbo fart , men krabbe har han ingen hastverk med. Han har bare ålet seg rundt i ca to uker nå. Han har ikke hatt hastverk med andre ord:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...