-spent- Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 snuppa mi har hatt utslett over hele kroppen (ikke ansikt) en liten periode nå, men det har vært såpass lite at jeg tenkte det bare var at hun reagerte på 1-års vaksina. Men nå har det blitt mye mer utslett, spesielt fra livet og ned. Hun hadde nesten 40 i feber i går kveld, men etter hun fikk paracet har den gått ned. I tillegg har hun fått iallefall en rød prikk på tunga (hvit i midten) og noe under leppa. Får ikke lov til å se noe særlig, så det er kun dette jeg har sett. Er det noen som har opplevd det samme, og hva kan det være?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har sett mange lignende innlegg her i det siste med beskrivelse av de samme symptomene. Jeg har foreslått hånd-munn-fot sykdom. Det er en virus infeksjon som gir sånne symptomer. Ikke farlig men de blemmene i munnen kan være vonde. Skal gå over i løpet av et par dager. Jenta mi hadde utslettet i to-tre dager da dette gikk i barnehagen nå for 2 uker siden.
-spent- Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Vi har vært hos legevakta nå..og legen sa det ligner på røde hunder.. så vi skal bare se an formen hennes, og komme tilbake om det blir verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå