Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De virket veldig praktiske da, og ikke minst billige, har en tetunia stellevekse som fulgte med vognen, men det var ikke noe særlig med lommer eller noe sånt på den, kan fort bli litt rot da ;)

Skrevet

Dollface&MrSpinnVill

...så du synes den så bra ut?? jeg har ingen erfaring fra før ;o) synes den så praktisk ut, så jeg vurderer å bestille en slik.

Skrevet

Den fra Ellos så kjempefin ut :)

Skrevet

Jeg har i tilegg til stelleveske sydd meg noen bleieposer til å ha i bagen.

Det er utrolig kjipt når bleiene blir smulete og skitne av bæsj klær osv.

Så jeg sydde meg en pose til å ha bleier i.

Det er det smarteste jeg har gjort.

Nå som minsten er 2 og enda ikke sluttet med bleier er det så enkelt å ta med posen som inneholder bleier og våtservietter.

Anbefales på det sterkeste...

 

Her er bilde:

http://blogg.hobbyboden.com/kaisa/index.php?s=bleie

Skrevet

Så kult stoff du hadde der Kaisa ser du skriver du har vært uvenn med symaskinen. Jeg kommenterte akkurat til mannen min at jeg sysn det hadde vært gøy å sy, men at det går akkurat 3 min før jeg krasjer en symaskin.

 

 

 

Skrevet

Send meg mail adr din så sender jeg deg mønsteret...

 

Det var kjempe enkelt å sy.. selv jeg klarte det...hehe

Skrevet

lykkeliten.i.magen: Nei jeg kan ikke så mye om stellevesker, men den jeg fikk med vognen fikk slakt av mine venniner med barn da flere lommer og muligheten til å kunne organisere litt oppi der er ett must...

Har sett litt på stellevesker men de er jo så siiinsykt dyre, så vurderer sterkt å bestille en!

Skrevet

jeg skjønner :o) takk for tipset, er greit når man ikke har erfaring og lytte litt før man "kaster seg over en slik" og bestiller på nettet. Flere som sier de virker bra, så jeg har faktisk bestilt en nå :o) må jo ha en stelleveske. Bleieposene var også et nyttig tips, tusen takk - må nok finne frem symaskinen nå ja ;o)

Skrevet

Legger du klær med bæsj på rett oppi stelleveska?

 

Ellers skjønner jeg greia med pose til bleiene. Hadde det selv sist, og kommer til å ha det igjen. Kjempepraktisk!

Skrevet

Nei har ikke klær med bæsj på i bagen. men min bag har en sånn stelledel som lokk og når bleiene bare lå oppi der kom det fort bæsj på når man skiftet og var litt småstresset...

 

Har bestandig noen brødposer( blanke gjennomsiktige) i stellebagen til å ha skitne klær og div i tilfelle det ikke er søppelkasse akkurat der jeg må skifte..

Skrevet

Uansett hvor billige og fine de stelleveskene på ellos er, så får jeg ikke se hvordan de ser ut en gang fordi de visstnok er utsolgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...