Gå til innhold

Laban 85.. Artig om du kan ta en titt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om du kan se kjønnet på spiren i magen. Har foreløpig termin ca. 28 desember. Lurer også på om du får opp noe ang graviditet og termin. Vil jeg snart få igjen litt mere energi?

Ser du om økonomien vil bli bedre etter hvert?

Dette ble visst mange forskjellige spørsmål det. Veldig artig om du kan ta en titt, og takker så mye på forhånd :)

Jeg er født: 18.11.75

Sambo: 04.02.75

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøker et hopp til, og håper på svar :)

Skrevet

Havnet nederst igjen gitt :)

Skrevet

Ser du er her inne nå, så da forsøker jeg et hopp :)

Skrevet

føler jente :-) føler et litejesusbarn her :-) blir nok født julaften denne :-) føler du er sliten så du må slappe mye av å brue tid på deg selv... føler dette kommer til å fortsette ut svangerskapet...

økonomien vil bli noe bedre etterhvert... hva med å sette opp budskjett...? det kan løse noe av økonomien....

Skrevet

Takk for spå :)

Jeg tror også kanskje det er jente nr. 3 som kommer nå. Flere som mener det kan være en gutt men.. Tror liksom vi bare vil få jenter da. Og det er helt greit altså :) Jeg har fått ME diagnose, og tror nok det er derfor jeg er mye mer sliten i dette svangerskapet enn de forrige, selv om jeg ikke er av de sykeste. Fungerer ok med nok hvile og uten å være i jobb. Hehe.. vil ikke forundre meg om babyen kommer på selveste julaften nei, skikkelig julegave :)

Skrevet

med rød sløyfe og ski på beina :-) hehe... nei da bare tuller :-)

Kan jeg spørre om åssen symptomer me har... jeg har lest om me på nettet men vet ikke så mye om det? jeg har vært mye sliten selv i det siste og følt meg helt utkjørt... kan du hjelpe meg? :-)

Skrevet

Noen av symptomene for kronisk utmattelsessyndrom, er at du føler deg trett og sliten/utmattet mye av tiden, og det hjelper lite med hvile. Mange tåler lys og lyder dårligere. Dårlig hukommelse og konsentrasjon er vanlig. Mange har kroniske smerter/vondter som kan minne om influensasmerter. Vanlig med lettere økt temperatur også, eller temperaturforstyrrelser. Mange tåler dårlig fysisk aktivitet, hvis de føler seg i fin form og trener en dag, kan de få tilbakefall der de blir sengeliggende i flere dager etterpå. Vel, dette var da noe jeg kom på i farten;) Utredningen for ME er lang. Masser av blodprøver og tester hos nevrolog osv, for å utelukke andre lidelser. Håper du ikke har ME, og snart føler deg på topp igjen :)

Jeg er ikke så hardt rammet, men tåler dårlig og kombinere jobb og hjemmets plikter. Jeg klarer meg sånn noenlunde når jeg er hjemme og kan hvile og sove etter behov, har derfor vært sykmeldt lenge. Føler meg ikke sikker på diagnosen min, jeg frontkolliderte i 94, og kan hende jeg kan ha en skade fra den gang. Men er bare glad for å endelig fått en diagnose og bli trodd, etter flere år med legebesøk og forsøk på å fungere ute i jobb :)

Ser du om det finnes noe håp for bedring noen gang, at jeg kan få mer energi og klare arbeidslivet igjen?

Takk igjen, og god helg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...