Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Har dere en eller to oppvaskkummer? Holder på å pusse opp kjøkkenet, og plutselig har vi oppdaget at den doble kummen som fulgte med er for lang til å få plass. Er det noen som har enkel oppvaskkum, og som klarer seg fint med det?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har en rund oppvaskekum og klarer meg glimrende med den :=)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har 1 1/2 kum, og jeg kunne aldri tenkt meg å hatt bare en. Hvis du feks skal vaske opp noe så får du ikke skylla det.. Er det to like store kummer? De har sikkert andre kummer som passer bedre til vaskeskapet deres.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Vi har dobbel kum og hadde ikke klart å ha bare en
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2008 Det er halvannet kum med sånn plate ved siden av. Har funnet en halvannen kum uten plate som kan passe, men vet ikke om plata er nødvendig. Problemet er at kummen ikke kan være så bred, for da får vi ikke plass til oppvaskmaskinen...
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Vi har kun en, og siden vi har oppvaskemaskin syns jeg vi klarer oss med den.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Har en enkel ja og klarer meg mer enn bra nok, har jo oppvaskmaskin....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har en kum med en liten avrenning, og jeg angrer litt på at den ikke er større:/ Men hvor stort er skapet da? Avrenningen kan ligge over oppvaskmaskinen.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Vi droppet plata ved siden av vår kum, og jeg har aldri savnet den.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Har forresten halvannen kum;)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Har dobbel - og synes det er praktisk. Men hadde overlevd med en også:0)
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Har en som er stor og dyp. Trenger ikke mer så lenge vi har oppvaskmaskin.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2008 Litt sånn tenkte jeg også, men mannen er uenig. Han mener at man må ha to kummer, og heller kaste ut oppvaskmaskinen... Steinaldermenneske! Men vi har funnet en som er litt mindre, med halvannen kum, så det blir vel et greit kompromiss.
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Hæææ, kaste ut oppvaskmaskinen for å kunne ha to kummer. Han hadde jeg dumpa på dagen, ha ha ha. Tror at tingen der er at man skaper sine egne behov. Har du to kummer så fyller du de jo også med ting og tang, men har du en klarer du deg fint med det også. Vi har akkurat endret på dette fordi vi IKKE ville ha to kummer. bare mer å holde rent det. MEN matavfakllskvern skulle jeg gjerne ha hatt. Det er GENIALT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå