Gå til innhold

Litt dumt spørsmål kanskje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere en eller to oppvaskkummer?

Holder på å pusse opp kjøkkenet, og plutselig har vi oppdaget at den doble kummen som fulgte med er for lang til å få plass. Er det noen som har enkel oppvaskkum, og som klarer seg fint med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en rund oppvaskekum og klarer meg glimrende med den :=)

Skrevet

Jeg har 1 1/2 kum, og jeg kunne aldri tenkt meg å hatt bare en. Hvis du feks skal vaske opp noe så får du ikke skylla det.. Er det to like store kummer? De har sikkert andre kummer som passer bedre til vaskeskapet deres.

Skrevet

Vi har dobbel kum og hadde ikke klart å ha bare en :)

Skrevet

Det er halvannet kum med sånn plate ved siden av. Har funnet en halvannen kum uten plate som kan passe, men vet ikke om plata er nødvendig. Problemet er at kummen ikke kan være så bred, for da får vi ikke plass til oppvaskmaskinen...

Skrevet

Vi har kun en, og siden vi har oppvaskemaskin syns jeg vi klarer oss med den.

Skrevet

Har en enkel ja og klarer meg mer enn bra nok, har jo oppvaskmaskin....

Skrevet

Jeg har en kum med en liten avrenning, og jeg angrer litt på at den ikke er større:/ Men hvor stort er skapet da? Avrenningen kan ligge over oppvaskmaskinen.

Skrevet

Vi droppet plata ved siden av vår kum, og jeg har aldri savnet den.

Skrevet

Har forresten halvannen kum;)

Skrevet

Har dobbel - og synes det er praktisk.

Men hadde overlevd med en også:0)

Skrevet

Har en som er stor og dyp. Trenger ikke mer så lenge vi har oppvaskmaskin.

Skrevet

Litt sånn tenkte jeg også, men mannen er uenig. Han mener at man må ha to kummer, og heller kaste ut oppvaskmaskinen... Steinaldermenneske! Men vi har funnet en som er litt mindre, med halvannen kum, så det blir vel et greit kompromiss.

Skrevet

Hæææ, kaste ut oppvaskmaskinen for å kunne ha to kummer. Han hadde jeg dumpa på dagen, ha ha ha.

Tror at tingen der er at man skaper sine egne behov. Har du to kummer så fyller du de jo også med ting og tang, men har du en klarer du deg fint med det også.

Vi har akkurat endret på dette fordi vi IKKE ville ha to kummer. bare mer å holde rent det.

MEN matavfakllskvern skulle jeg gjerne ha hatt. Det er GENIALT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...