=Mina min og mej= Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 ligget smådau på sykehus i helga og akkurat kommet hjem.. liggi å fantasert om god god mat siden jeg ikke har fått spist noe særlig. Har tatt opp kyllingfilet fra fryseren... Noen som har noen spennende og gode forslag? kjapt? sulter!!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Kjapt; ris og bearneise (skrives sikket ikke sånn da...) og salat Spennende er det vel ikke akkurat, men godt iallefall
Harald Ripultfør Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 bretagne kyllingsaus og tagelitelle. Steke kyllingen i ovene i folie med grønnsaker. ris og saus til. steke kyllingen i stekepanna og tilsette matfløte.
Northernlights Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg pleier skjære den i tynne skiver og steke dem godt. Legg dem til side. Deretter steker jeg grønnsaker (brokkoli,babygullerøtter,blomkål eller hva du vil), og lager ris ved siden av. På slutten av steketiden for grønnsakene, legger jeg tilbake de tynne skivene med krydret og stekt kyllingfilèt oppi grønnsakene,og lar de putre litt sammen. Nam! Nå vet jeg at det blir kyllingwok til middag i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå