Madamina Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Min på nettopp fylte 2 år kan sove 2-3 timer om han får. Har begynt å ta han opp ette 45-60 minutter ettersom han de siste to ukene har begynt å våkne 2 timer tidligere enn før. Håper på bra resultat. Litt slitsomt å stå opp kl 6 hver dag.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 ja, vi har måttet kutte ned fordi det er helt håpløst å få lagt han. men ser det fremdeles varierer, noen dager trenger han mer søvn enn andre.. vanskelig overgangsperiode!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Ja, vi kuttet dagsøvnen etter fyllte to år, for vi slet voldsomt med legging på kvelden når hun hadde sovet. Men det hender hun fremdeles må ha en liten strekk etter barnehagen og det er helt greit, men passer på å vekke henne etter en halvtime for å ikke lage problemer for kvelden (hun nærmer seg tre år).
Madamina Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2008 Vi sliter ikke med å få lagt han, da han storkoser seg i senga. Det er verre at han våkner før 6 om morgenen. Har prøvd en dag med kun 45 minutter søvn, men han var nå der kl 6 i dag tidlig likevel.
Selene Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Huff, føler med deg siden jeg sliter med det samme med snuppa mi som nettopp ble 2. Hun legger seg greit, men våkner på natten og våkner kl 6 på morgenen. Tror det er vanlig at de begynner å surre litt med søvnen rundt den alderen, men vet ikke helt. Har forsøkt å kutte dagsøvnen jeg også uten hell. Trodde det var det som skulle til etter at hun sov hele natten en dag som hun kun sov 10 min på dagen, men etter å ha testet det flere dager var IKKE det tilfelle ( Trøstere meg med at de styrer dette selv, og at det bare er en fase. Håper det i hvertfall... Ikke mye hjelp å få her, men det er i hvertfall flere som sliter med det samme så vet du det )
mamman til leon og Noah Skrevet 24. juni 2008 #6 Skrevet 24. juni 2008 vi har det akkurat som henne over... leon våkner halv 6-6... han sover ofte 2 timer på dagen. vi har prøvd det meste. han pleide å legge seg klokka 19, men nå har vi forskyvet det til klokka 20. og de siste dagene har han sovet til 6.30... det er en stor forbredning syns jeg hehe..
Manhattan skyline Skrevet 24. juni 2008 #7 Skrevet 24. juni 2008 Selene - kan jeg kopiere hele innlegget ditt til mitt? Jeg har det HELT på samme måten med min gutt på 2,5 år. Jeg blir sprø av å se fem- og sekstallet igjen på klokka. Håper det går seg til igjen snart.
Gjest Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Her var det slutt på dupp på dagen da hun fylte 2 år. Etter det er det ikke noe problem med nattesøvn mere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå