Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hørt om at BH med spiler ikke er bra for gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de har masse fine BH'er med spiler - jeg for min del synes de gnager for mye, så i svangerskapet blir det bare uten ;o)

Skrevet

Har hørt at det kan være med på å stoppe/klemme av melkegangene eller noe sånt, så derfor skal man ikke bruke det. Jeg for min del har ikke annet enn spile bher, men hvis det virkelig kan være "skadelig" så får jeg vel slutte. Håper noen andre vet mer om det!!!!! :)

Skrevet

Har lest flere steder at man ikke skal bruke BH med spiler fordi de kan presse på og klemme melkekanalene som er under utvikling, og dermed skade melketilførselen etter fødselen. Men etter det jeg har skjønt har dette mye med størrelsen på brystene å gjøre: Hvis de er veldig tunge så bør man kanskje vurdere spileløse bh-er, har man små bryst har det mindre å si.

Poenget er vel at man ikke skal ha på seg undertøy som presser og er ubehalig!

Skrevet

Du bør i hvertfall unngå dem mens du ammer, for det øker faren for brystbetennelse ganske kraftig.

(og ikke for å skremme, men det er myyye lettere å få enn man tror).

Skrevet

og brystbetennelse er VONDT!!!!!!

Ja der er faren for å klemme på melkegangene som er grunnen til at man anbefaler spileløse, men man må jo bare kjenne etter om deet er ok å bruke om man så gjerne ønsker spiler:)

Skrevet

hææ? spilene er jo under puppene da, ingen melke kanaler der vel? jeg har hvertfall så store pupper at spilefrie bher er ikke noe alternativ for meg!

Skrevet

Ikke noe alternativ for meg heller.. Da må jeg bruke sportsbh hvis jeg skal få noe støtte i det hele tatt.. Spilene presser jo ikke noen plass, da må det jo være noe feil med str ol. Ha i allefall aldri vært borti det.. Det jeg lurer på er: Hvor kommer melka fra? Hvor oppstår den hen? Blir den "frakta" fra nedi magen og opp i puppene? Siden spilene kan stoppe produksjonen og gjøre det vanskligere å amme!? Dette er ingen spydige spørsmål, hvis noen trodde det. Jeg lurer på det! :) hehe.. Heldigvis skal jeg snart til hs - så kan jo høre litt med ho :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...