Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Begynte i går kveld når hun skulle legge seg... roet seg ikje uannsett hva enn prøvde på, lå å vrei seg og gråt hele tiden... men roet seg med en gang jeg tok henne opp.... Tok 2 TIMER på å få hun til å sove. Hun sovner ALLTID av seg selv etter 5 min.... Så hva det på ann igjen i dag, urolig å skriker hele tiden... det eneste som har hjulpet er å gå å bære på ho.... hver gang vi skulle legge henne ned begynte hun å skrike.... sover heldigvis nå i vogna.... hva kan det være?? Tenner, seperasjonsangst??? sutter veeeldig mye på hendene sine og suger hardt på smokken... har også di siste dagene vert urolig iforbindelse med mat. får bare MME... hun slår seg ikje til ro når hun drikker, gråter å vrir hode vekk.. og av å til ser det ut som hun gnir gummene i flaskesmokken..... hun er 3mnd og 1 uke nå....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Ørebetennelse? Da er det nemlig vondt når de ligger...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 hmm.. kanskje.... men er som regel etter mat hun får disse urolige periodene...
camosilla Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 kanskje hun rett og slett har litt vondt i magen? (luft) ettersom det er etter hun har eti...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 nopp, e ikje magevondt... for det har vi hatt masse av og kjenner det det igjen med en gang....
Mam&Ama Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Har du prøvd å kjenne i gommen hennes etter tenner da? de kan få tenner tidlig. Det fant jeg ut på snuppa mi idag. Hun er akkurat 3 mnder og jammen har hun ikke fått TO tenner nede:p ene er tilogmed jeksel.. ikke rart hun har vært sutrete i det siste..
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 ja, har kjent i gommen men ikje kjent noe, men merket at hun syns det hva ubehagelig,.... he hørt at dei små kan bli urolige sutrete etter måltid når det er tenner på gang... så får bare vente noen dager å se hva som skjer... hun snir iallefall gommen nede på flaksetutten hele tiden under måltidet... å hendene å smokken mååå ho ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå