Alba44 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Vi er fortsatt hos svigerforeldrene mine på ferie Lillegutt sover ute i vogna og vi andre venter på middagen som snart er ferdig.
FrøkenSprøken Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Sitter hjemme alene med sykt barn. 130 i crp 41 i feber og kaster opp. Mistenker nyrebekkenbetennelse (igjen). Skal inn til legevakten igjen kl 16.45, så da får vi se om vi blir sendt til sykehuset... Noen ganger er det litt kjipt å ha en kjæreste som reiser mye. Skulle ønske at han var her sammen med oss, men nei da. Han er i Tromsø på øvelse med en eller annen slags spesialtropp
jente30L Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 jeg skjønner det ikke er morro. jeg har en på sn mnd som har vært skikkelig forkjøla og det er ikke gøy,men bra nå heldigvis;)
celodi Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Har vasket litt klær og hadd en rolig formiddag... Nå skal vi ta med ungene på sykkelbanen så de får syklet litt,Så skal vi til et vennepar og grille=)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Vi sitter inne i regnet. Var i Oslo på besøk hos en av brødrene mine i går, så lille vampyr er sliten og sover. Får kanskje besøk av min mor seinere mens min mann jobber fra 16 til 24:(
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Siden det regner og lillebror har regntøyet i bhg har vi holdt oss inne... Laget litt mat, kost oss, sett film (jeg og storebror, mens lille sov) lekt masse og rydda litt. I tillegg planlegger jeg fest for storebror i august.. (må ha litt tid siden vi skal ha kostymer og div.... ) Og så venter vi jo på at pappa skal komme hjem, for han har vært å hjulpet barnas oldemor å flytte.
sorlandet Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Idag har jeg sovet lenge for en gang skyld. Sto ikke opp før 12! Etter det har jeg vært supereffektiv. Har bakt bolledeig som står til heving, sukkerbrød som står i ovnen (mannen har bursdag imorgen...) og holder på med middag nå. Etter middag skal jeg bake ut boller sammen med datteren min, og så blir det vel til å vi ringer noen og hører om de har lyst å komme og spise boller med oss senere:) Mannen rydder litt og skrur opp Ikea hyller:*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå