Gå til innhold

For en sløv søndag vi har:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår når vi la oss hadde vi strålende sol, vindstille og 9 pluss i skyggen. Idag våkna vi til 1 pluss, sludd og snø byger masse vind osv. Kjente at humøret og energien ble deretter, så idag har jeg jammen ikke gjort noe fornuftig, har laget spå (sånn brette ark greier) til ungene og satt på en maskin med klær, det er det jeg har orka idag.

Må nok ta meg sammen å gå opp å vaske badet å rydde litt, skal bare sitter her litt til først;-)

Hva gjør dere på idag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ORKER du å bo på Svalbard? (var der du bodde, sant?) Hehehe... Hadde vært konstant deppet jeg;D!

Skrevet

Går egentlig greit nå, men sleit veldig de første 9 mnd (før jeg fikk jobb), så det er ingen plass å gå hjemme på, det er helt sikkert!! Stor koser oss ute fra februar til mai, da er det supert scoter føre å egentlig masse å finne på, ungene elsker å kjøre scoter;-)

Men jeg blir ikke her for alltid, det orker jeg ikke;-)

Skrevet

vi kan bytte liv for ett år! Vi har snakket om det så ofte, flytte til ett grisgrendt strøk, bli gjeldsfrie, ha en hest en hundegård og bo nær naturen, gå på ski, toppturer og lavvo, ett saktere liv enn det vi har i dag. Jobbe i kasse på den lokale prix'n og sette barn og familie aller aller fremst allltid.

Skrevet

Vi solgte huset når vi flytta hit, så sånn sett er vi gjeld frie, men fy så dyrt det er med mat her oppe. Liker det at vi har mer tid til hverandre, nå er det bare oss her, slipper alle "forpliktelser" overfor familien, nå passer vi på å ringe å sende gaver, så er vi ferdig med det;-) Er deilig å slippe rushet til å fra jobb. Men er veldig trist i mørke tida, spesielt i januar når det er helt dødt her, nesten ikke et menneske å se osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...