Mage Mi Sa Jo Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 http://www.kk.no/php/art.php?id=777089 om hva man bør gjøre spise for å bli gravid. tenkte det var flere som ville lese den.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Takk for det! :-) Fra i morgen skal jeg bli sunnheten selv ;-) Ingen spire denne pp'n, så i dag skal jeg trøstespise og slappe av. Så begynner jeg med grønnsaker, helkorn og masse vann fra i morgen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå