Gå til innhold

hva ville du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lenge hatt kynnere, og det har vært merkbare kynnere. i det siste har jeg begynt og merke de meget godt i ryggen også, kjenner de som skikkelig menssmerter og vondt i korsryggen!

og noen ganger kommer de med jevne mellom rom. og de ødelegger nattesøvnen totalt! I tillegg har jeg MYE stikninger der nede, og de også har bare blitt vondere og vondere.

Min forrige fødsel startet med sivende foster vann, og jeg har lurt på om det har skjedd igjen, men isåfall er det så lite at jeg er veldig usikker. pratet da men føden fikk beskjed om og ta meg et bind og komme vist jeg følte det ble vått.. men med bind føler jeg ikke den fuktigheten og har derfor ikke gjort noe mer med det. uten bind kommer det og går, og vist det er fostervann er det som sagt veldig lite, (men det var det forrige gang å)

Det jeg lurer på nå er om jeg skal ringe føden, og få en kjekk, så jeg vet om alle disse kynnerne har noe innvirkning, og om det i det hele tatt begynner og bli klart der nede! Jeg er helt utslitt, og føler at dette bare tapper meg for alt jeg har av energi, og spesielt siden jeg sover så dårlig også da.

hva tenker du? og hva hadde du selv gjort?

har en time til sykehuset, så er ikke moro og kjøre dit for moroskyld heller liksom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Ring!!

Jeg er 30 + 4 dager på vei, og jeg hadde stikkninger og kynnere siden fredag, ringte føden i går og fikk komme,, Alt ble sett på og det var ingen åpning eller fødsel,,,

Men, legen sa jeg brude komme tilbake om det blir mer ille...

Jeg har kynnere, vondt i ryggen og det stikker på begge sider mot skrittet,,,,

 

Så ring heller en gang for mye,,,,

Skrevet

jeg har ringt nå, skal dusje, ta på meg et bind, og komme inn i halv 11 tiden ikveld.. det var litt mye der nå, så skulle vente på nattvaktene.. men de var ikke vonde og be, og hun spurte om jeg ville komme før jeg rakk og si det selv. så da var det kanskje greit og ringe da.. da får vi bare vente og se hva de sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...