Gå til innhold

noen med erfarning med "billige-tester"??


Anbefalte innlegg

Skrevet

heihei!

 

jeg sitter her og vente på mensen, men den har ikke kommet gitt, nå har jeg tatt 2 tester, slike billigtester på nettet (strimmel), og begge var negative!! (den ene tok jeg kanskje litt vel tidlig men)!!

 

andre som har opplevd negativ test, men positiv med en annen test??

3 dager over nå...er jo lov å håpe...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare god erfaring med billige graviditetstester. 2 dager før IKM ble testen positiv og hver gang jeg ikke har vært gravid har den vært negativ

Skrevet

Jeg er også 3 dager over nå. Har ikke testa enda da!! Vil gjør det sammen med sambo men han jobbe alltid!! Så han mener vi skal gjør det i morra.... Jeg tru jeg må teste i kveld, klare ikke å vente no mye lenger jeg ass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...