AE84 Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 heihei! jeg sitter her og vente på mensen, men den har ikke kommet gitt, nå har jeg tatt 2 tester, slike billigtester på nettet (strimmel), og begge var negative!! (den ene tok jeg kanskje litt vel tidlig men)!! andre som har opplevd negativ test, men positiv med en annen test?? 3 dager over nå...er jo lov å håpe...;o)
Giinaღ Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Har bare god erfaring med billige graviditetstester. 2 dager før IKM ble testen positiv og hver gang jeg ikke har vært gravid har den vært negativ
molla81 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er også 3 dager over nå. Har ikke testa enda da!! Vil gjør det sammen med sambo men han jobbe alltid!! Så han mener vi skal gjør det i morra.... Jeg tru jeg må teste i kveld, klare ikke å vente no mye lenger jeg ass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå