Gå til innhold

Skal snart på ferie, og da.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger jeg badetøy til meg selv, da barna helt sikkert vil bade.

Er selv ikke så glad i det da jeg fortsatt har litt for mye etter barnefødslene.

Så hvor kan jeg få kjøpt det mest ordentlige badetøyet som jeg kan vise meg frem i når vi er på badeland.

Tenkte litt på slike "badesingletter" mener jeg har hørt om det, hvor får man kjøpt dette? Er liksom ikke så fan av badedrakter. (så har faktisk brukt todelt de siste årene, selv om jeg har for mye, drar ALDRI sammen med noen kjente å bader da!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på hvor en kan få kjøpt disse bade singlettene?????

Skrevet

jeg vil tror at dere må gå på spesial butikker for undertøy.. de pleier ha badetøy.. er jo selvf en helt annan prisklasse enn å bare gå innom hm eller noe men men... kanke huske å ha sett singleter på hm før hvertfsall..

men ikke stress med hvordan dere ser ut, på en badeplass bryr alle seg kun om hvordan de selv ser ut og har derfor ikke tid å tenke på hvordan andre ser ut... men hjelper det med en singlet for at dere selv skal føle dere vell så..

jeg tenker alltid at det er sikkert noen som ser verre ut...

Skrevet

Takk, da må jeg sjekke der.

Hvilke underdeler er det som passer best for å "skjule mest mulig" da? Boxer, hipster, vanlig, eller hva? (hvilke ser man mest slank ut i?)

hi

Skrevet

Takk for oppmuntring, skal prøve å tenke på det!!

Er nok litt sant, bruker jo tiden på å bade og kose oss, ikke studere alle andre, så da gjør kanskje dem det også...

Har kjøpt meg en bikinioverdel (fant endelig en ok en), men visste ikke helt om jeg turte å gå i den...

Ihvertfall, takk : )

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...