superm@mm@ Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Etter 3 hjemmetester som har vist sterkere for hver dag må jeg vel tørre å tro på at jeg faktisk er GRAVID!!! uææ...litt skummelt å skrive det, det blir vårt andre barn, men jeg er like spent denne gangen!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå