Gå til innhold

når begynte kvalmen?


nåerdetmintur:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5+4 i dag og etter noen dager med kvalmebølger hadde jeg mitt første stevnemøte med doskåla :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seint uke 4 et sted, fant det ut i Bulgaria dagen derpå og derpå, det tok rett å slett ikke slutt på fyllesjuken. Hadde en dag med oppkast etter turen, men en uke siden nå..

Går bra om jeg spiser hver 2 1/2 til 3dje time. (har med matpakke, rett å slettn)

 

 

Likke tiiil :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trenger ikke å være kvalm. Vennina mi har ikke vært kvalm en dag under hele graviditeten. Jeg er ike særlig kvalm heller, bar hvis jeg kjenner veldig etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

første kvalmedag var 6+0 og har vært det konstant siden. Er 8+1 i dag. Værst om ettermiddagene/kveldene, men kjenner det hele tiden. Har bare spydd en gang da, men brekker meg hver morgen når jeg står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvalmen har ikke slått inn her ennå, men er 5+5 i dag...(tror jeg)

SIst gang så kicka kvalmen inn sånn rundt uke 7-8, mener jeg å huske, og da var jeg sengeliggende i 6måneder og kastet opp 6-7 ganger om dagen....så håper nå sterkt at jeg slipper litt billigere unna denne gangen her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom plutselig 7+0 .. etter to dager med oppkast på jobb skaffet jeg meg seaband.. di tok det verste for meg.. kjenner at den er der enda.. men kaster hvertfall ikke opp lengre. er 8+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å bli kvalm i UKE 7... er i slutten av UKE 8 nå, og nå er det ganske overveldende... kaster opp 2 ganger om dagen minst...

Begynt med seabånd og ingefær i dag, håper på bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slo inn i uke 6 hos meg denne gangen, kvlm hele dagen. Forrige svangerskap kom den med en gang jeg fant ut jeg var gravid og varte til rundt 15. uke. Da gikk det mer i bølgedaler og var ikke så intens so,m nå.

 

Funnet ut at om jeg prøver og spise ofte og lite går det rimelig greit, er mest kvalm når jeg er sulten. Og er i best form etter middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen min begynte i uke 6-7, midt i ferien min=P litt uvant å sklle spy hver dag=P tåler ingenting, bare jeg lukter noe jeg ikke ønsker å lukte spyr jeg! meeen det er verdt det til slutt<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...