mamarama og lille banan Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 jeg og sambo kjøpte madrass og dyne i går vi bestilte brio moon lux seng i hvit, og kjøpte dry kid madrass. hvordan gjør dere det med madrass i senga? vi vurderer å også kjøpe dry kid overmadrass, for den har vanntett bunn. jeg tenker at det ikke blir like klamt som med tisselaken oppå hovedmadrass...noen erfaringer? andre som har kjøpt disse madrassene/senga?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå