HøstBaby <3 Elias Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Nå kan jeg "lovlig" være her inne Så utrolig deilig å være på siste trimester å vite at etter dette så er det ikke mer "trimester"... Bare en helt ny verden og en splitter ny verdensborger ! *Gleder seg*
mama73 m/tre søte små Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Hei hei! Jeg kommer også hit idag (eller i morgen). Er litt sånn "mitt i mellom" i dag jeg. 28 fullgåtte, og her starter man vel ikke før 28+1. hehe;-) Helt fantastisk å være på siste etappe! Håper det går like fort som på 2.tri!
Barn nr.1 Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Velkommen hit, og lykke til videre;) Har selv 4 uker til termin og er veeeldig lei, men vet det er værd ventetiden=)
julibaby2 Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Hei høstbaby. Jeg kommer også inn hit nå. Men når er det du har termin? Jeg har menstermin 17 sep. Fikk tidligere på ul da 7 sep. Har sikkert en storbaby inni der hehe. Gleder meg veldig til å nyte den siste tiden her inne på tredje trimester.
HøstBaby <3 Elias Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har termin 13 september. Følger termin og dagene som står oppført på ordinært ul bilde Har sett et par stykker som også sier de skal over idag/imorgen, som har termin rundt 16 september. Skjønner ikke helt detta her jeg hehe.. Jeg er iallefall ikke for tidlig ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå