jollybaby Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg hadde IKM i går... Det kom noen få dråper og jeg ble selvfølgelig meget skuffet- jeg trodde jo mensen var i gang. Men det var kun de få dråpene, litt rosa på papiret... Er det mensen eller hva er det? Kan jeg være gravid likevel? Hjelp.... jeg er så forvirret. Tok meg også et glass i går, siden jeg trodde mensen var i gang....
jollybaby Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Har tester liggende, men må vel vente til i morgen tidlig...?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Nei du kan godt teste nå. Det er mest hcg i morgenurinen (som oftest) men siden du er over IKM så har su sikkert nok hcg til at det slår ut på testen når som helst. Test da!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Kom igjen! TEST ;-) Vi er spente!!
jollybaby Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 Den var negativ... Men hvor lenge etter EL regner man Ikm...? I morgen er det 14 dager siden. Jeg er nok en liten symprom leter, men jeg har aldri før hatt ømme pupper før mens, eller vært ute og sykla så veldig psykisk. Er som en jojo i humøret.... Skjønner ikke noe jeg HJELP!
jollybaby Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 Fikk bare tisset noen få dråper også. Snakk om å holde seg fast ved håpet om en spire. Makan- jeg blir helt flau...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Du er ikke alene om å være helt rar i tiden før ikm ;-) Ikm er vanligvis 14 dager etter EL. Du får bare vente å se et par dager nå. Kommer ikke mensen, så anbefaler jeg at du ber om en test hos legen. Da får du et ordentlig svar. Noen ganger, hvis man stresser for mye rundt dette her, så kan mensen bli forsinket....
jollybaby Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Må innrømme at det er godt å være her inne å prate med likesinnede. Man føler seg ikke fullt så dum og desperat som når man tar opp temaet med venner. De sier bare ikke tenk så mye på det- ikke stress. det er letter sagt enn gjort:-) hehe...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Jeg vet.. Føler at jeg plager vennene mine med graviditetsmas.. Selv om noen av dem har barn, og noen ER gravide..så føler jeg at de ikke helt skjønner meg.. Men, de har derimot ikke aktivt prøvd å bli gravide slik som meg.. Fikk en sårende kommentar fra ei for ikke så lenge siden, så etter den bestemte jeg meg for å ikke si noe mer til dem før noen evt spør meg hvordan det går. Og da er det godt å kunne prate her, slik at jeg ikke går og bærer på dette helt alene. Vil ikke mase så mye til sambo heller. Redd han skal friike ut... ;-)
EnLitenPrins Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Med meg også var det sann Men slo ikke ut på test før jeg var 6 uker med cb-digital..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Hva? Slo ikke cb digital positivt ut før du var 6 uker på vei??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå