Gå til innhold

Slimproppen eller??? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på do i sted, da kom det noe slim med blod i på papiret.. Men hadde avføring da og greide ikke finne ut om det var fra endetarmen eller der framme..Men hvorfor skulle det kommer slim med blod fra endetarmen??? Kan dette være slimproppen som begynner å løsne???

Er i uke 36.. Er det ikke tidlig i så fall?? Har de siste ukene hatt endel helt blank utflod, og myr svie og rivesmerter. Var på UL forrige onsdag (ekstra oppfølging pga epilepsi-medisinering), da lå hodet godt til rette nedi bekkenet, men ikke helt festet enda..

Blir veldig glad for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mest sannsynlig slimproppen. Etter at min gikk, kom det også litt blod i trusa etterhvert. Så jeg gikk med bind ett par dager. Og så var det borte. Jeg har forresten også epilepsi. Har termin i dag:)

Skrevet

Håper ikke fødselen starter nå da, er jo 1 mnd igjen.. Babyen har det vel best der noen uker til.. Men har jo ikke rier så det trenger jo ikke starte nå.. Termin i dag!! Håper du ikke går mye over!! Spennende dette!! Lykke til og takk for svar!!!!

Skrevet

Slimproppen kan nok gå flere uker før fødselen etter som jeg har forstått.. trenger ikke bety at det er noe fødsel på gang.. slimproppen gikk til en kjenning av meg 3-4 uker før terminen, og hun gikk i tillegg en uke over terminen før babyen ville komme ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...