Nea og juniors mamma Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Er nå uke 4 + 5 og har de siste dagene merket en økende stikking i eggstokkene samt lett smerte på den ene siden hvis jeg strekker meg med hele kroppen. Frykter selvfølgelig XU-svangerskap i egglederen og skal ikke til UL før om 3 uker. Er det noen andre som har opplevd lignende og alt har vist seg å være normalt????? Håper jeg bekymrer meg unødvendig.
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hei. Gratulerer. Jeg er selv 6+6 i dag og har også tidvis vært plaget med smerter i eggstokk-området. Fikk beskjed av legen at det er helt normalt, bare livmora og de bånda som den er festet til som strekker seg. Tror nok du kan slappe av ang dette. Lykke til. :-)
proppeloppen Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hei. Jeg har også hatt disse smertene. Jeg har ofte våknet på natta,sikkert pga at jeg har snudd meg for fort, og det har medført stikninger. Jeg er også 6 uker på vei. Har lest på andre forumsider at dette er ganske vanlig..........så vi får roe oss med det. Lykke til dere
artmama Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Hei, Jeg har også de samme smertene, har hatt det i noen uker (fra uke 7 ca, er i uke 10+1 nå), og har vært på UL og sjekket, og alt var bra! Hjertelyd og plassert helt fint inni livmoren. Smertene var bare "voksesmerter", hele området forandrer seg jo masse, så det er ikke noe rart at vi kjenner det. Lykke til,
Fia72 Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 Godt å lese! Har selv tilsvarende smerter og er veldig bekymret. Har vært på UL men det var litt tidlig så jeg skal tilbake 1. juli. HcG var normalt men klarer ikke helt slå meg til ro med det.
pivi Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 Det var slik jeg fant ut at jeg var gravid første gang og delevis denne gangen;-) ikke noe unormalt!!
Nea og juniors mamma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2008 En lettelse å høre at det er normalt. Blir jo så bekymret for alt første gangen. Trodde ikke jeg skulle bli slik "småhysterisk" Gubben bare rister på hodet og sier jeg må la vær å kjenne etter hele tiden, men det er lett for ham å si som ikke har vært gjennom det vi har. Nei, føler og kjenner så mye jeg vil Han er jo litt nysgjerrig på de svulmende puppene som er dukket opp.....ha ha Lykke til videre jenter og strutt med det dere har. Vi er jo så flotte som gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå