Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Er det lov å kalle barnet sitt for analius? Haha..må bare le litt fordi det er uten tvil det merkeligeste navnet jeg noen gang har hørt, var faktisk ikke klar over at det var et navn. Unnskyld til dem som faktisk vurderer å kalle barnet sitt det, smak og behag, men for min egen del..ÆSJ!
Går for gull Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Er det seriøst et navn...???? Ikke pent å kalle barnet sitt noe sånt da.....
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Navnet skjemmer ingen, var det noen som sa.. Tydeligvis er det noen som tror slavisk på det også... ;-D Er det seriøst noen du vet om som har brukt dette navnet? Om du hatr en adresse, skal jeg sende en stor trøsteklem og et navneendringsskjema i posten til barnet som har vært så uheldig. Uff!
Ina25♥med gull i magen Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Hehe, jeg så også dette navnet i navneboka - men såvidt jeg husker er det ingen som heter det nå... Men spesielt vakkert er det ikke! Uff...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Jeg så det på navnedebatten, over topp 5 guttenavn eller noe slikt. Og der var det en kjerring som hadde en liste over 5 stygge "guttenavn"..ble litt sjokka, men må jo være tull.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 åh stakkars - var ikke akkurat noe pent navn. Er vel stor sjanse for litt mobbing her vel.......huff
Rascal_4.11<3 Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Stakkars unge sier bare, tenk på de skole årene da, barn er slemme mot hverandre!!! Ikke var navnet særlig pent fra ett voksent standpunkt heller....uff burde ikke vært lov å kalle barnet noe sånt!!
Nupsi Mcnugget Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Leeer godt her....Analius? Foreldre om velger å kalle barnet sitt det må da være analfabet. Flirer, visste ikke det var et navn engang jeg, er du sikker på at det ikke er en dårlig spøk da? Hørt at et gammelt menneske het Aldri en gang i tiden og trodde det var det rareste navnet jeg hadde hørt om, frem til Analius kom frem her. Leeeeeeeer!
NormaJean Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 vet om en som heter Analia..... hehe, hun bor i australia da;)
Nesta_L med guttebebis Skrevet 23. juni 2008 #10 Skrevet 23. juni 2008 Hahahaha! Er meget mulig at jeg oppsporer denne personen og sender en liste over forslag til nytt navn...
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Ja jeg lo litt jeg også da jeg så listen over navn hun kommende moren ville ha til sitt barn. Men tror nok det er tull, tror ikke det er lov å kalle barnet sitt noe så "grovt" skulle jeg til å si. Noen navn burde det ikke være lov å gi barnet sitt. Jeg vet om ei jente som heter noe med klitoris, har bare noen eller et forbokstav forann klitoris, så det skal skjule det hele litt bedre.
ajate *høygravid* Skrevet 23. juni 2008 #12 Skrevet 23. juni 2008 Jeg fant også det navnet i navneboka, trodde det var løgn. Men nå vet jeg ikke hva kriteriet er for at navnet skal komme i en navnebok da. Håper da virkelig ikke det er noen som heter det.
ajate *høygravid* Skrevet 23. juni 2008 #13 Skrevet 23. juni 2008 Forresten i en dansk navnebok fant jeg jentenavnet: Fylla og guttenavnet: Teit Duger nok ikke i Norge nei
Loddengaard Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Analius står i Den store norske navneboka. Seriøst! Det er et gammelt bibelsk navn. Ingen ved sine fulle fem ville gitt sitt barn det navnet i dag - håper jeg.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #15 Skrevet 23. juni 2008 Et gammelt bibelsk navn! Hmmm javel, kanskje hun kvinnen faktisk mente det da, i og med at det faktisk er et navn. Men på barnet sin vegne håper jeg hun har vett nok til å ikke kalle barnet sitt det. Blir garantert et mobbeoffer...og en kan jo bruke fornuften sin når en skal velge navn til barnet sitt.
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 23. juni 2008 #16 Skrevet 23. juni 2008 I navne boka mi, så står det at det er 3 eller færre nålevende med dette navnet. Det var ingen som fikk det i perioden 2004-2006 og 15 som har fått navnet før 1910, så det er ikke akkurat mange med navnet.. Heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå