*Smiley* Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Mini begynner i barnehage i September. Så jeg trenger vinterdress.Men aner ikke hva jeg skal kjøpe!! Og hva bruker barna deres på høsten? Håper på svar:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 troll... har fått så mye skryt for den dressen både hos dagmamma og i barnehagen i år. er i utebarnehage og har ikke vært våt eller kald gjennom en dag i denne barnehageperioden. vi har reima høstdress som vi også er fornøyd med, men om man kjøper troll sin med avtagbart for så slipper man egentlig å ha 2 dresser... (selvom det er greit å ha en å skifte på da)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 og der var den store parkdressdebatten sparket igang og nå kan alle komme å si at folk som kjøper dyre dresser blir lurt og at det ikke er nødvendig og bla bla bla! like morsomt som skattepengedebatten, flagg i 17.mai tog, hva skal vi ha på til 17.mai, hvordan steker man ribbe og andre slagere her på dib! *ler*
mandel med to bøller og et frø Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Kjøp troll dress. Koster det samme som reima, men det er en to-delt dress som kan brukes som vanlig parkdress på høst og vår og vinterdress på vinter'n:-)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Personlig er jeg Reima fan:) Synes dressen er enkel å ta av og på, tørker fort etter vask event tørketrommel, veier lite og er varm uten at den er tykk.
It's all about me Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Jeg foretrekker Helly Hansen høst/vår-dress og Reima vinterdress.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Storesøster hadde reflex sin 2-delte vinterdress i vinter og jeg var kjempefornøyd med den. De i bhg var også veldig fornøyde. Lillebror har reflex vårdress til å krabbe rundt på terrassen og ha i bhg og den ville jeg ikke ha til storesøster pga den var litt for tynn. Så hun fikk reima vårdress. Den er også tynn, men hadde bittelitt mer for i enn reflex sin. Så det kommer litt an på modellen hvilken jeg velger. Den som ser behagelig ut og jeg tar heller ikke den som er aller styggest he he =)
*Smiley* Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Takk for alle svar. Ikke så lett i parkdressjungelen:)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Hehe... Signerer TinkerBelle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå