Gjest kalinikta Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vi prøver egentlig ikke å bli gravid nå, men hadde en glipp med påfølgende angrepille-spising for 2 uker siden. (14 dager i dag). Dette var antakelig ganske rett på eggløsning, venter mensen i morgen/tirsdag. Er stressa mht om den pillen virker eller ikke, hørt om mange som har blitt gravid på tross av den. Så det jeg lurer på er når jeg kan ta en test for å få dette utav verden (evn motsatt beskjed..). Vil en test slå ut i dag? Dag 14 etter samleie, antakelig ca 12 dager etter el.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Den vil kanskje slå ut, men det er ikke sikkert heller.. Kommer an på hvor fort du produserer hcg...
Engodmagefølelse Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Clear blue sine tester kan slå ut så tidlig som fire dager før forventet mens, men da må du bruke morgenurin (som har ligget i blæra en stund). Men det kan også hende at de ikke slår ut selv om du er blitt gravid så jeg ville nok heller venta på mensen. Prøv å slapp av. Det er bare en til to dager igjen, men hvis du stresser kan den bli forsinka bare av det! Forresten så virker angrepillen i de aller fleste tilfeller. Når den ikke har virket er det som regel pga diare eller oppkast den dagen pillen ble tatt eller dagen etter. (samme som med p-piller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå