Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 heisann lurer på om det er noen her inne som har gått på denne typen p-sprøyte jeg ?? jeg sluttet med denne sprøyten i februar og går fortsatt og venter på menstruasjon... er sååå utålmodig nå kjenner jeg *hihi* ønsker så veldig å bli gravid snart .. hvertfall ønske om spire i 2009 flere som er i samme båt ??
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hei hei...jeg gikk på depo provera for mange år siden, jeg sluttet for 2,5 år siden, tok en stund før jeg fikk mensen tilbake, tror det tok 5 mnd eller noe...fikk beskjed fra legen å slutte på sprøyta ca to år før hvis vi planla å få barn, så det gjorde jeg da...spiren vår satt på 1.forsøk hehe..lykke lykke til, vet ikke om dette hjalp deg noe men..
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Brukte den jeg også. Tok over et år fra jeg sluttet til jeg fikk mensen igjen...
Gjest Tina-Mari Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Det tok 2 år og 10 mnd før jeg fikk mensen tilbake. Og enda e år før det var eggløsning i syklusen... Akupuktur hjalp meg til slutt. Lykke til!
sovsøtt Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Hei, ble gravid sist etter første mens som kom 6 måneder etter sprøyta. Nå kom mensen 5 måneder etter siste sprøyte... Lykke til !!!!!!!!!
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #6 Skrevet 23. juni 2008 tuuusen takk for svar alle sammen ( har endra litt på nicket mitt ) jeg er jo absolutt klar over at det kan ta lang tid eller at det er veldig individuelt når man kommer inn inormal syklus igjen.... men alikevel så håååper jeg sånn på at mensen skal dukke opp snart er så mye rart som skjer med kroppen min nå..snåle greier og føler at bare jeg får igjen mensen så er det litt lettere å følge med på det som skjer .. hvor langt er dere på vei da jenter ? ønsker dere i allefall masse lykke til med svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå