nussie Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 I går hovnet beina og hendene opp endel,så i panikk fikk jeg såvidt av forlovelses ringen..som nå er festet i et kjede rundt halsen og kommer til å være det fremover også tror jeg.Jeg er i uke 33. Men det har begynt å prikke/små stikke litt i føttene og hendene i blant..noen som har opplevd det?Er det i forhold til vannoppsamling eller? Kan jo bli morsomt å gå sånn frem til termin 12 august...
tayni Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 jeg har hatt masse vann i kroppen siden 6 mnd. er nå 35 uker. jeg har pga vannet hatt priking og nummenhet i fingrene siden det. altså konstant sovende fingrene i nå to mnd. begynner faktisk å bli vant til det. er visst noen nerver som kommer i klem pga hovenheten. har også hatt endel prikking i føttende, men ikke konstant som med hendene. jeg prøvde en periode akupuntur, men hadde gått for lenge med det så hadde ikke noe forbedring. men har hørt at det kan hjelpe. hos meg hadde det rukket å samle seg opp altfor mye vann for jeg prøvde. jeg ser nå helt ille ut i føttene. alle kommenterer det. i følge min bror har jeg monsterben :-) gjett om jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min.
nussie Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Takk for svar tayni. Uff stakkars deg so har gått så lenge med det.Gleder meg jeg og nå til å få tilbake kroppen. Lykke til,vi får holde ut noen uker til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå