line_n & sara Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 når slutta dere med egen barnemat, som grøt og most middag? gleder meg til at sara kan spise det samme som oss! men når er egentlig det?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Vi var aldri innom "barnemat" vi, til middag altså. Lagde mat selv i stedet for glass. Grøt spiste han jo en del, til året, kanskje.
TurangaLeela Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Litt over et år tror jeg vi slutta med glass til middag. Grøten husker jeg ikke helt, men da han va 1,5 år husker jeg vi prøvde med grøt igjen fordi han ikke ville ha skive lengre. Så han var vel rundt året da vi slutta med grøt også.
Trulte76 Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 hun kan jo forsåvidt spise noe av det du lager bare det er lite salt og moset Fra 1 år kan de jo iallefall spise samme middagen bare det er litt mindre salt. bare å mose det med en gaffel Mine ble lei barnegrøt da de var året de..så ble ikke mye barnegrøt etter 1 år.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Lillesnuppa her er 11 mnd. Hun spiser fortsatt nestle sine middagsglass noen dager, andre dager spiser hun vanlig middag sammen med oss. I dag hadde vi f.eks hjemmelagde kjøttkaker. Det falt tydeligvis i smak. Spiste en hel stor kake samt en potet. Hjemmelagde fiskekaker er også godt. pølser, kokt fisk... Moser det ikke, hun får det oppdelt i passe store biter og tygger det i seg med de 2 tennene hun har. Grøt får hun fortsatt 1-2 ganger pr dag pgs jernet. Ellers spiser hun brød. Vi ammer fortsatt da, så hun får bare vann å drikke til maten. Det "bøtter" hun innpå med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå