Gå til innhold

Nå har jeg tatt test!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om noen husker meg som trodde jeg var gravid for en uke siden.

 

Men nå har jeg endelig mota meg opp til å ta en test og den ble negativ!

 

Men småkvalmen er der enda, mensen har jeg ikke sett snurten av, og i tillegg har jeg begynt å få vondt der jeg hadde vondt når jeg hadde bekkenløsning??? Så jeg har ikke helt slått meg til ro med at jeg ikke er gravid.

 

Håper bare jeg har det sånn fordi jeg akkurat har slutta med p-sprøyta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du "akkurat" har sluttet på p-sprøyta,så kan(..) det faktisk ta opp til et år (eller mere) før mensen kommer tilbake,og før du kan bli gravid...

Tror egentlig at du bare kan slappe helt av...hvis du faktisk ønsker veeeeldig mye å være/bli gravid akkurat nå,så kan det bare være at du inbiller deg "ting" ;)

Skrevet

Er faktisk litt krise for meg å bli gravid nå så det håper jeg ikke på. Har bare tatt en sprøyte, måtte slutte fordi jeg blødde i 3 mnd sammenhengende av den. Dessuten sa doktoren til meg at jeg kunne bli gravid med en gang jeg slutta med den, og det viste seg å være feil. Har hørt etterpå at det kunne ta opp til 3 år! Så det vil ikke jeg fortsette med! Er dritnervøs for at jeg kan være gravid så det kan jo være derfro jeg er kvalm og sånne ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...