Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Ser ut til at det er i ferd med å utvikle seg en liten knegåer her i huset også. Hvilke tips fikk dere av helsesøster/fysio for å stimulerere de opp på føttene istedet? Hun er 12 mnd, reiser seg alltid opp på kne selv om hun kan stå. Henter leker gående på kne...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Sønnen min holdt på sånn en måneds tid fordi han syntes det var skummelt å skulle gå på føttene. Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å bekymre meg. Nå er han 16 mnd og springer som bare det.
RompeRock Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Du trenger ikke å stimulere i det hele tatt Jenta vår gikk på knærne i mange måneder, og virket svært fornøyd med det. Etter en stund fikk hun lyst til å reise seg, og prøvde på det. Gikk også på beina mens hun holdt seg fast. Men måten hun kom seg fram på, var ved hjelp av kne-gåing. En uke før hun ble 16 måneder slapp hun seg, og nå løper hun avgårde på sine to små føtter ) Bare la barnet gå på kne, og bruke den tiden det trenger på å reise seg videre opp. Bare vær obs på at knegåere gjerne begynner å gå noe senere, nettopp fordi de er såre fornøyd med å komme seg fram på den måten de gjør ) Klem fra mamman til en erfaren knegåer ;o)
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Vår 12 mnd gutt humper rundt på 1 kne og 1 fot;) Han reiser seg opp og går langs møbler. Når han skal fort avgårde er det imidlertid knehumpingen som er tingen, og nå har han filt hull i minst 5-6 strømpebukser, også de helt nye;)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Takk for svar alle sammen! Da skal snuppa få bruke all den tid hun trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå