Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

velkommen til evighetstråden..

begynner å bli passe skei her..ømmepupper og hissig så hormoner er det nok av her...flere enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde jeg hadde håpløs syklus jeg, men det har jeg ikke da i forhold til deg. Huff...

 

Forstår jeg riktig når det er 50 dager siden du startet på sist blødning, og likevel er du ikke gravid? Har du vært til lege? Er det en grunn til at det er slik med deg?

Skrevet

Jeg er på dag 49 i morgen- close enough...:) Det er etter SA da. Var ikke mer enn 6+4 (?) og blødde bare i en dag. 1,5 uker etter SA sa gyn at el var rett rundt hjørnet. Hadde el slim for en mnd siden men ingen TR eller pos grav test. Tok en CB i går som var negativ så jeg var på fest (30 års dag) om kvelden. Drakk nok mer enn jeg burde for jeg var litt høy på livet etter at sambo fridde til meg i går.:) Sliter litt med dårlig samvittighet i dag kjenner jeg, men jeg vil bli overrsasket om jeg er gravid etter ganske mange neg tester.

 

Så ja- her er jeg og takk for at du ønsker meg velkommen.:) Lykke til Kei27.

Skrevet

Jeg er på dag 112 eller noe : p sa i feb, ikke sett mensen siden....

 

 

og ikke vil legen gjøre noe før det har gått ett år.............................................................................

Skrevet

hei newmom!

ja,det stemmer:(

ble syklustull etter ma i sep.men forrige var på 63 så håper ikke den blir like lang.

skal til gyn 21 aug,håper virkelig han kan hjelpe meg på et vis!

 

hvilken dag er du på?

Skrevet

Først og fremst:gratulerer!!!med forlovelse:)

håper på mens eller posetivtest for oss her!

hold meg oppdatert!

Skrevet

09baby:

 

what??uff..visste ikke at dette var mulig!!!!

hva er årsaken??

klem

Skrevet

Hadde en sa i slutten av feb, og mensen er enda ikke tilbake:(

Vært hos legen - tatt blodprøve og underlivsundersøkelse... alt er ok der, men..

 

og de gjør ikke noe med det før det har gått 1 år!!!!!

 

...derfor har jeg fått min første reikisending ikveld, så håper det gjør susen. ellers blir det akunpunktur neste=)

Skrevet

uff..kan ikke tenke meg åssen det er.

håper du får utbytte av behandlingene

klem

Skrevet

det håper virkelig jeg også, for er så utrolig vondt å slik å vente :(

Skrevet

Min syklusstatistikk: 60/60/180/40(SA 4+3)

 

Så da melder jeg meg inn her! Er på syklusdag 17 nå, etter SA'en som omtrent bare var en kjemisk graviditet selv om det var trist for meg...

 

Er veldig spent nå på når jeg får el. Jeg kjente igjen el-slimet ganske godt sist syklus, og hadde sex bare den dagen, så jeg vet at det var rundt da det klaffet. Dersom statistikken holder seg, så burde jeg ha el i løpet av denne uka eller neste uke, så jeg får holde øynene åpne hver gang jeg er på do! Kan ikke bruke en formue på eggløsningstester heller, selv om jeg har lyst. Kunne jo begynne å måle temperaturen, men da vil sambo spørre hva jegdriver med, siden det må gjøres før jeg står opp. Vi skal jo bare "se hva som skjer" en periode, uten å lete etter eggløsning. Vil ikke stresse ham nå som jeg har fått ham på gli! :-)

Skrevet

Jeg fikk TR for litt over en uke siden etter å ha ventet i fem måneder!!! Håper ikke syklusen blir like lang denne gangen, for da kommer det til å ta lang tid før ting klaffer. Krysser fingrene for en mer normal syklus nå. Noen som har erfaringer med å ha hatt eviglang syklus? Hvordan var neste syklus da?

Skrevet

Hei Tweak!

 

Håper du har el rundt hjørnet!

Spenndene om det klaffer denne runden for deg,skal krysse her!

Ang evighetsykluser er mine etter man i sept:

47.44.45.63 og er nå på dag 51 ca i denne pp...

Skrevet

uff den ble rotete,skulle være første halv del til tweak og sykluslengen til pooh

Skrevet

Noene som har fått tanta eller posetivtest??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...