♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg var hos frisør for 1 mnd siden for og farge håret mitt lys, ikke bleke men vanlig.. Og klipping., Mister noe sinnsykt masse hår.. Det er ikke vanlig.. Hva skal jeg gjøre?
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2008 Dytter opp, er det noen som kan svare meg???
Løven,fisken og vekten Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Du kan ha vitaminmangel-begynn med vitaminer Eller hvis du har brukt en shampoo lenge kan du prøve å bytte den. Er ikke sikkert du tålte det fargemerket du brukte hos frisøren sist,nå vet ikke jeg om det er samme merket du har brukt før da.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har brukt Define i mange år.. Ikke opplevd noe som å miste masse hår.. Det ble sånn etter jeg var hos frisør.. Jeg pleier og farge håret selv, valgte og dra til frisør for 1 mnd siden for jeg fikk billig av ei venninne.. Er ikke flink til og ta vitaminer.. Da får jeg begynne med det..Og evt bytte shampoo type?
Småfolk Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Har du fått barn i det siste? Mange mister hår noen mnd. etter fødselen. Det er visstnok fordi man under svangerskapet ikke mister så mye hår man vanligvis gjør (alle mister jo noe hår i løpet av en dag). Men etter fødselen så begynner man å miste hår igjen - i tillegg til alt det du ikke mistet da du gikk gravid! Husker jeg sist gang trodde det aldri skulle ta slutt. Fryktelig irriterende. Og frisøren kommenterte selvsagt hvor tynt håret mitt var blitt... :-(
melkekua™ Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Er det lenge siden du fødte? Det er nå litt over 4 mnd siden jeg fødte og nå har jeg begynt å miste hår. Det er visst vanlig når hormoner går ut av kroppen.
Gunni_2 Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Er veldig vanlig å miste masse hår når en ammer. Mulig det kan hjelpe å ta vitaminer, men jeg tar nå multivitaminer og tran, men likevel har jeg mistet en hel haug med hår Det skal visst bedre seg etter at en har ammet rundt 6 mnder. Nå begynner mitt hår å vokse ut igjen iallfall.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 ammer du er har du nylig slutta å amme, husk at det er vanlig å miste endel hår etter et svangerskap, og da gjerne etter ammeperioda. Jeg vista utrolig mye hår, hjalp ikka å ta vitaminer heller, kjøpte noe av frisøren. Kurer funka heller ikke.ø Håret har begynt å bli tykkere igjen nå heldigvis..var tynt ei periode.speisellt siden jeg har fått to tette.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Fødte for 2 1/2 år siden.. Mistet litt hår når jeg fikk ungen..
melkekua™ Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har så og si mistet melka, kun bittelitt igjen.....det var da jeg begynte å miste hår.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har fortsatt melk og det er ikke blitt mindre.. Ammet sist for 2 år siden.. Det ble sånn rett etter jeg var hos frisør for 1 mnd siden!..
melkekua™ Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Sorry da ;o) (vet jo ikke din bakgrunnshistorie). Da bør du kontakte en lege eller en fagperson.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. juni 2008 Det går bra:) Skrev jo det.. Da får du bare lese igjennom.. Får høre med lege imorra.. Syens det er ubehagelig.. masse hår overalt.. hehe..
melkekua™ Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 Hehe! Jeg tenkte nå på det med amming osv.....jeg tenkte ikke på det med frisøren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå