Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 hvordan teller man? Jeg fikk tr den 11/6. Teller man da f.o.m. den 11/6, slik at jeg i dag er på dag 12? Eller teller man den 12/6 som dag 1 om dere skjønner. Litt inviklet dette:) Håper noen skjønte hva jeg mente..Lurer altå på hvilken dag i syklusen jeg er på i dag.
Shauri Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Etter det jeg har forstått (ganske ny i prøve-gamet selv) så skal man telle fra den dagen man får TR. Så da skal du telle fra 11/6.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Men teller fra den dagen blødningene starter. Så i dag er du på dag 11 om jeg har forstått dette riktig. Når har du IKM?
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 har IKM den 9.juli(ved 28 dg syklus). Men siden sylusen har vært litt kortere i det siste kan jeg nok teste den 7juli.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har IKM den 9 juli jeg også Hadde TR fra den 11 juni sånn som deg Så EL er vel rett rundt hjørnet... håper jeg... har hatt litt rar syklus (dvs. den kan skille med et par dager) etter jeg begynte å stresse med å bli gavid.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 så gøy:) hvordan har dere lagt opp løpet da? vi har satstet på annenhver dag. Dag 6, 8, 10 og så 12 i dag. Uff, kjenner jeg blir litt stresset av dette jeg. Og det enda det er første pp. Men vi har ventet så lenge før vi satte i gang at jeg føler vi har prøvd ett år allerede. Ventetiden har vært lang. Men skal prøve å slappe mer av fremover. Tror kanskje el er i dag for jeg har hatt litt menslignende smerter i dag. Så krysser fingrene. Men har egentlig vært litt smårar i magen hele uken, tror det er innbilte symptomer som er kommet allerede. Tålmodighet er en dyd.. Lykke til med prøvingen!
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Var litt morsont ja Måtte jo svare når det var helt likt jo Vi har egentlig ikke lagt opp noe løp Prøver og finne EL er vel det eneste jeg gjør. Har en Donna Saliva Fertilitetsmonitor som jeg har brukt hele denne PP'en og nå fant jeg ut at jeg skulle bruke CB sin digitale eggløsningstest for å være sikker Tok første i dag men den var negativ men magen er litt kranglete i dag så jeg håper på at det er for at det skjer noe Så vi får se om det blir en liten runde i kveld hehehe... Passer på å gjøre det ofte nok til at det er mulig svømmerene ovelever til neste gang hehehe... Ja man går å kjenner på kroppen hele tiden etter alle de symtomene som det skrives om her... Er nesten sånn at man blir sliten og koko i hode av dette... men det er jo litt gøy også Og det er godt å føle at man ikke er alene om å prøve, spess når alle rundt blir gravid bare de ser manneutstyr hehehe... Ja tolmodighet er en dyd en ikke jeg har! Vil så gjerne ha en liten en igjen... Om jeg blir gravid nå er det ca 10 år siden sist jeg ble det Ble litt langt dette her Masse lykke til dere også
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #10 Skrevet 24. juni 2008 Hei ♥Rose♥ ser på et annet innlegg du hadde at du ikke finner el. Kan det være at el kom tidlig i syklusen? Har også hørt at ikke alle el-tester slår ut? Kan jo være at du har hatt el. Har også hørt at man skal teste på ettermiddagen? Har ingen erfaring med el-tester selv, men leser litt her inne.. Lykke til! Vi må holde hverandre oppdatert:)
Gjest Skrevet 24. juni 2008 #11 Skrevet 24. juni 2008 Om den ikke kommer håper jeg den har vært. Bruker CB sin test og alle her inne sier den er sikrest, men som du sier det kan jo hende den ikke slår ut også. Får bare fortsetter med sånn passe regelmessig sex så jeg ikke går glipp av den Har ikke brukt EL test før denne PP'en, bare lest om det så jeg fant ut at jeg skulle prøve, men tror ikke jeg skal gjøre det igjen... blir litt "kokko" av det. Har tenkt litt for mye etter jeg begyte å teste meg så... Ikke bra. Takk og lykke til selv Oppdatering kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå