Gå til innhold

Hva synes dere om navnet....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var litt rart med et så vanlig og et så uvanlig navn satt sammen. Men synes Cornelius var kjempefint! :-)

Skrevet

Stian er kjempefint.

Cornelius liker jeg ikke.

Skrevet

STIAN CORNELIUS?

*sier Stian Cornelius mange ganger etter hverandre fort*

Hm, morsom kombinasjon, men føler litt at det blir som Erna Victoria eller liknenede.

Det ene navnten "veier" litt mer enn det andre, hvis du skjønner hva jeg mener.

Når det er sagt må jeg jo innrømme at rytmen i navnet er fin.

Skrevet

Jeg er skeptisk selv, i følge samboeren skal vår neste sønn hete det, nå vet jeg ikke om det blir fler i det hele tatt, heller tvilsomt og hvis det blir så blir det sikkert ei jente i så fall....hehe....

Skrevet

jeg veit om en som heter stian corneliussen.. så det ble litt rart at det skulle være fornavn.. ;o)

Skrevet

Legger til at vi har et veldig vanlig dansk/norsk etteravn også som prikken over i`n her....jeg synes det rett og slett blir helt latterlig kombinert med etternavnet...hehe

Skrevet

Cornelius var pent. Stian blir litt for "vanlig" etter min smak:)

Skrevet

Stian er et fint navn synes jeg, enkelt og pent, og ikke alt for vanlig ... og mellomnavnet er vel ikke så nøye, er det det da? Nesten ingen bruker mellomnavnene sine uansett ;-) Det er verre her ... gubben vil ha Idun hvis vi får ei jente, så jeg satser på gutt for alle penga.

Skrevet

Rar kombinasjon synes jeg... :s

Skrevet

han bør ikke flytte til england..

sti an(d) cornelius

beklager, Ugl@, men dersom du mener dette er ett navn noen skal få, deler vi ikke samme mening denne gangen.

Skrevet

hehe..nei...dette er et navn jeg ikke ønsker å bruke på en eventuell sønn. Stian er i og forsåvidt greit navn, Cornelius også, men ingen av navna er navn jeg selv ville valgt. Hadde en diskusjon med min kjære som selv synes dette navnet er et kult navn...vi er sterkt uenige.

HVIS jeg får en sønn til så vil jeg helst kalle ham Jacob Alexander.

Skrevet

Synes det var pent og tøft :-) Fin kombinasjon!

StianCornelius passer også godt til Simon Andrè, Clara Helèn og Leah Sofie. Likte døtrene dine sine navn spesielt godt! Clara og Leah er nydelige navn =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...