Gå til innhold

Vanlig med mensmurringer nå på slutten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen svare meg på dette??

Har hatt det i hele natt og har det fortsatt, er 36+3.

Kan dette være et tegn på modning? Er muligens litt nervøs for den kommende uka også, i og med at samboeren min skal være bort på jobb og kommer ikke hjem før neste mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på! Jeg er 35+5, og de siste to-tre dagene har jeg hatt mensmurringer, særlig på natta...

Skrevet

er i uke 41 nå, og har hatt mensmurringer, mest kveld og natt i 6 uker nå. Så det er nok helt normalt ja. Får du en jevn intervall på det, mensverk + magenstrammer seg er det rier, men kan oxo være maserier. Noe jeg har hatt, og hatt min bomtur på sykehuset.

Men det er jo en del av modningsdelen da....så synes det er fint med disse verka, kjenne at det skjer noe der inne ;)

8 dager på overtid.....

Skrevet

Jeg hadde mye mensmurringer i ukene før jeg fødet. Når fødselen satte i gang, var det mer menssmerter. Startet med menssmerter med times mellomrom, og ble så hyppigere og hyppigere.

Men riene kjentes ut for meg som vanlige menssmerter(ikke murring, men litt sterkere smerter.

Skrevet

for å si det har jeg allerede begynt å få for en uke siden å da var jeg 27+5 å nå er jeg 28+3 så her kan det komme en liten gutt fortidelig!! håper ikke men skal i samtale me fødselslege innen 2 uker! der legen jeg var hos på ul forrige uke ville at vi skulle planlegge fødsel allerede nå pga at han trodde det kunne komme før tiden å forde at dette svangerskapet har bare vært tragisk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...