småsmurf Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Hei! Er 7+1 uker på vei, og er ikke kvalm, heldigvis! Men har skjønt det sånn at det er ganske varierende på når kvalmen begynner.. Når begynte kvalmen hos dere?
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Hei Jeg begynte vel sånn ca der du er nå. Er nå 12 uker, å like kvalm :-(
småsmurf Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Uff, må være plagsomt.. Håper virkelig at jeg slipper unna hele greia=)
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 begynnte i uke 5, og er ofte kvalm enda, og er nå i uke 8 :S - men det har gitt seg litt altså.
pivi Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 har kommet ordentlig i gang nå, kvalm og trøtt;-) men men sånn er det! er i uke 8 nå...
line## Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Jeg synes å huske at det begynte i uke 7 omtrent. Heldigvis varte det verste bare to tre uker hos meg! Håper det går like fint denne gangen... =) Men noen slipper jo helt unna også, du kan jo håpe på det!!
sweet daisy Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Hos meg begynte det rundt uke 6/7, og varte til forrige uke. Nå er jeg 11+1 og er helt fin igjen:)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 hei kvalem beynte i uke 5 ble borte i uke 7, kom tilbske i dag, med oppkast =( ikke deilig... KLem
Squirrel79 Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har heldigvis holdt meg unna. Vært litt småmurrete og hatt mens type smerter men det er det. Ca 9 uker på vei. Kjenner jeg er litt trøttere om dagen da.
Libertad Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 min begynte rundt 6/7 uker og har det fortsatt (er nå i min 9 uke). det kom plutselig over natten, og jeg gleder meg til det er over.....
Europal Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 fra uke 5 her, men det er så varierende, noen ganger på morningen og noen ganger på kvelden....er så synd det ikke er noe system på det for da hadde det vært så mye lettere å planlegge dagen..
Mayken Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 i mitt forrige svangerskap startet det rundt uke 5/6. Og da kastet jeg opp resten av svangerskapet. Var skikkelig dårlig, ekstrem svangerskapskvalme. Håper jeg slipper det denne gangen. Er ikke mer enn 3+5, fant det ut i dag
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 Forrige gang i uke 5+noe (uka etter jeg fikk positiv test). Denne gangen arter den seg noe annerledes, men kommet på samme tdspunkt; 5+4 i dag og første date med doskåla i formiddag.
Lykkelig-nr1 Skrevet 23. juni 2008 #14 Skrevet 23. juni 2008 Hei hei! Jeg var veldig kvalm fra uke 5-7, men de siste to ukene har det bare vært litt av og til (og heldigvis uten oppkast). Jeg passer på å spise hver 3. time, og drikker mye vann. I tillegg prøver jeg å holde meg unna alt godteri o.l. Håper du slipper unna da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå