Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 7+1 uker på vei, og er ikke kvalm, heldigvis! Men har skjønt det sånn at det er ganske varierende på når kvalmen begynner.. Når begynte kvalmen hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg begynte vel sånn ca der du er nå. Er nå 12 uker, å like kvalm :-(

Skrevet

Uff, må være plagsomt.. Håper virkelig at jeg slipper unna hele greia=)

Skrevet

begynnte i uke 5, og er ofte kvalm enda, og er nå i uke 8 :S - men det har gitt seg litt altså.

Skrevet

har kommet ordentlig i gang nå, kvalm og trøtt;-) men men sånn er det! er i uke 8 nå...

Skrevet

Jeg synes å huske at det begynte i uke 7 omtrent. Heldigvis varte det verste bare to tre uker hos meg! Håper det går like fint denne gangen... =) Men noen slipper jo helt unna også, du kan jo håpe på det!!

Skrevet

Hos meg begynte det rundt uke 6/7, og varte til forrige uke. Nå er jeg 11+1 og er helt fin igjen:)

Skrevet

hei kvalem beynte i uke 5 ble borte i uke 7, kom tilbske i dag, med oppkast =( ikke deilig...

KLem

Skrevet

Jeg har heldigvis holdt meg unna. Vært litt småmurrete og hatt mens type smerter men det er det. Ca 9 uker på vei. Kjenner jeg er litt trøttere om dagen da.

Skrevet

min begynte rundt 6/7 uker og har det fortsatt (er nå i min 9 uke). det kom plutselig over natten, og jeg gleder meg til det er over.....

Skrevet

fra uke 5 her, men det er så varierende, noen ganger på morningen og noen ganger på kvelden....er så synd det ikke er noe system på det for da hadde det vært så mye lettere å planlegge dagen..

Skrevet

i mitt forrige svangerskap startet det rundt uke 5/6.

Og da kastet jeg opp resten av svangerskapet.

Var skikkelig dårlig, ekstrem svangerskapskvalme.

Håper jeg slipper det denne gangen.

Er ikke mer enn 3+5, fant det ut i dag

Skrevet

Forrige gang i uke 5+noe (uka etter jeg fikk positiv test). Denne gangen arter den seg noe annerledes, men kommet på samme tdspunkt; 5+4 i dag og første date med doskåla i formiddag.

Skrevet

Hei hei!

Jeg var veldig kvalm fra uke 5-7, men de siste to ukene har det bare vært litt av og til (og heldigvis uten oppkast). Jeg passer på å spise hver 3. time, og drikker mye vann. I tillegg prøver jeg å holde meg unna alt godteri o.l. Håper du slipper unna da:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...