Engodmagefølelse Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Testa for noen dager siden og fikk SVAK strek på QR. I dag er den sterkere men fortsatt ikke så sterk som den andre streken. Har lest litt og kommet over at noen har fått falskt positivt resultat med denne. Noen erfaringer? Tør ikke slippe jubelen løs.
Engodmagefølelse Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. juni 2008 må presisere at jeg tok ny test i dag
3barnsmor? Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 En strek er vel en strek uansett er det ikke.Hva ble resultat i dag, er du gravid?
Engodmagefølelse Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 Sterkere strek i dag, men tør som sagt ikke juble.. Er redd jeg har gjort noe feil.. hehe;)
3barnsmor? Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Faktisk når jeg tenker etter så tror jeg at det var den testen jeg brukte når jeg testa meg med førstemann, å der var også svak strek. Tror nok du er gravid jeg
Engodmagefølelse Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2008 Håper dere har rett!! Reiser til Tyrkia i da, så blir en uke i sola uten å få testa.. Men må nok en tur til legen når jeg kommer hjem.
3barnsmor? Skrevet 22. juni 2008 #8 Skrevet 22. juni 2008 Kjøp en test til før du drar evt? Eller der nede?? Å blir du lettere brun enn vanlig så er det bare å rope høyt hurra, da er du nok gravid. Masse lykke til med testeing og greier, å god tur.
Engodmagefølelse Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2008 Vet ikke om jeg kommer meg innom søndagsåpent apotek og tenker liksom at testene der nede er litt jalla.. Hehe:) De er jo sikkert ikke mer jalla enn her da. Uansett.. Takk for lykkeønskninger. Håper virkelig dette slår til!!
Collette Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 En teststrek vil uansett ikke bli så sterk som kontrollstreken. Det har ikke jeg opplevd i hvert fall og jeg har testet med mange forskjellige tester. Du er garantert gravid. Gratulerer så mye. :-) De selger Clearblue i Tyrkia, så da kan du jo kjøpe en der. En test er en test. Finnes ikke dårlige tester. Bare slipp jubelen løs du! Kos deg på ferie, men ikke drikk alkohol. :-)
Engodmagefølelse Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. juni 2008 Takk for det! Er nok fare for at det blir en test til i løpet av uka. Mista sist gang så derfor det er så vanskelig å være glad. Vet imidlertid at det er ute av kroppen, for har tatt gravinegativ blodprøve (og den skal jo plukke opp evt rester) for en mnd siden. Jeg er gravid!!! jippi!! (måtte bare teste) Bare håper jeg ikke blir skuffa nå
En til, please. Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 Åh, ble helt begeistret jeg!! Grattis,grattis! Nyyyyt ferien og den lille, lille spiren. Måtte den klore seg godt fast.
Engodmagefølelse Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. juni 2008 Da er det klart! Jeg er gravid. Tok clear blue digital der det står med ord i dag. Er litt bedre enn å tolke streker. Glad jeg lot vinen være i ferien til tross for all inclusive:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå