Gå til innhold

Våkner ca. 4.30 hver morgen.....trenger råd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidlig etter vår klokke, men da vil lillegutt starte dagen sin. Han er 8,5 mnd.

Har deres hatt perioder hvor de har våknet ekstremt tidlig??

Det jeg har gjort er at jeg har tatt han opp, gitt han en flaske melk, skiftet bleie og latt han krabbe rundt på gulvet i 1-3 timer før han da er trøtt igjen...og da er JEG supertrøtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke en som våkner så tidlig , men vi gir han flaske på sengen (som han holder selv) mens vi skifter bleia(tissebleie), når han er ferdig tar vi flaska og da er han klar for å sove 1-2 timer til.Før så tok vi han opp av sengen da vi gjorde dette , og da var han våken 1-2 timer før han sov igjen.Så det med flaska i sengen funker her.Han er 9 mnd.

Vi tar han ikke opp av sengen i det hele tatt..

Har funket kjempefint for oss:)

Skrevet

Min gutt våknet ikke riktig så tidlig, var rundt seks tidligere. Det som hjalp for oss var å ikke la han ta en ekstra lurt på ettermiddagen. Da gikk han tilbake til å sove til ca åtte. Deilig!

Forøvrig, ville IKKE tatt han opp av sengen og latt han krabbe rundt. Min gutt blir i allefall mye mere inspirert til soving i senga enn krabbende rundt på golvet.

Skrevet

de få gangene gutten min våkner så tidlig, tar jeg han opp i senga vår og legger han i armkroken min og da sovner vi igjen begge to:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...