Gå til innhold

Endelig kan jeg være her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag testet jeg posetiv på CB digital!! jeg skrev et innlegg i går om skygge streker, men i dag ble det klart GRAVID på CB digital!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Håper spiren din sitter:) Hva blir din ca termin da? Selv er jeg veldig spent på om jeg er gravid. Har ikke testet endå, tror jeg gjør det til fredag siden jeg liksom skal ha tanta da:) Har vært veldig trøtt hele denne uka, kvalm og uggen, og svimmel opptil flere ganger om dagen. Føles som om jeg suger på en jernstang i munnen..... :-) Dette er mitt andre barn ca 3 år siden sist jeg ble gravid og merket IKKE alt dette her før jeg var en god stund på vei, og jeg var nesten ikke kvalm heller da... Det ble en gutt. Spennende dette her:)

Du da, har du barn fra før, og er formen bra med deg:)

Lykke til

Skrevet

Ja nå ser jeg jo det at det står Emma da, he he:) Så da går jeg ut fra at du har barn fra før ja.... He he...

Skrevet

Takk så mye!! Ja har ei Emma som blir 2 år i juli, så er jo ca 3 år siden jeg også gikk gravid sist! Er mye anderledes nå, sist var jeg kjempe dårlig og ble innlagt veldig tidlig. Nå er jeg i fin form bare litt kvlam noen ganger, gulper og ømme pupper. Fikk jente sist så tror det blir gutt denne gangen. I følge babyverden er jeg 4+5 i dag!!

Skrevet

Ja da er det jo like lenge siden du og var gravid da. Huff da, var du så dårlig at du ble lagt inn du da, var det pga svangeskapskvalme og at du ikke tok til deg næring eller? I familien min , på morssiden er det veldig typisk å kaste opp hele svangerskapet når man har gått gravid med jenter, men håper da ikke jeg blir så dårlig. Merket jo som sagt nesten ikke noe forrige gang. Men jeg må vel ført finne ut av om jeg er gravid da:) Jeg er vel ca 4 uker på lørdag, og vil prøve å teste med CB digital på fredag, Har ikke prøvd den før, men den ser jo veldig nøyaktig ut da, iom, at man kan bruke den før IKM og.

Så deilig for deg at du ikke er så dårlig da, håper fir din skyld at det fortsetter slik!

Da følges vi kanskje her inne vi da! Ser ut til å bli et marsbarn på meg, om alt har klaffet, og det blir det kanskje på deg og?:)

Skrevet

Jeg ble lagt in i uke 10 pga ekstrem svangerskaps kvalme, raste ned i vekt og fikk beskjed om barnet var i fare, men alt gikk bra, så håper ikke jeg er like dårlig denne gangen. Sjekket på babyverden og har antatt termin 23 feburar 2009!

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, masse lykke til i svangerskapet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...