Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Jeg og mannen min har vært sammen i 7,5 år.. å jeg har vært utro. Hadde en elsker i 2 år, å nå har jeg en annen hehehe.. utrolig deilig med spenning i hverdagen!
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Jeg har vært utro. Sambo vet det for svigerinna mi sladret. Sambo, jeg, broren og dama var på et utested og jeg danset med en jeg kjente litt. Høy musikk og vi snakket i ørene på hverandre. Han kysset meg og jeg kysset tilbake. Nå er jeg forelsket i en annen, uten at sambo vet det. Men jeg tror ikke han føler det samme. Han har prøvd seg, men det var nok bare pga han var så full.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Nei, er ikke en sviker. Skal jeg være sammen med en annen person, så bryter jeg med min nåværende først.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 La meg si det sånn, snart vet samboeren din det, hehe. Jeg vet hvem du er, lurt å legge ut bilder på profilen sin, hehe. Og jeg vet også, at du er noe av det dummeste vesen som går i to sko. Jeg viste innlegget ditt til min sambo, han kjenner din, så nå er det ikke lenge til din sambo vet det :-)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 hm, hvordan finne ut hvem folk er når man er anonym?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #7 Skrevet 22. juni 2008 Tror det var siktet til hun som skrev med nick... har en følelse av at hun glemte å huke av for å være anonym...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #9 Skrevet 22. juni 2008 å herreguuuud hehe stakkar..eller skal vi si..dumma? som legger ut at hu er utro å glemmer å hake ut for anonym..ææææææææh..tipper hu ikke har en god følelse inni seg nå ja.. kan bare tenke meg hvordan jeg hadde følt d hvis d var meg huff..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Hun er jo ikke utro nå..."bare" interessert i en.....oioioi,nå er jeg virkelig gla det ikke var meg eller noen jeg kjenner som la ut den infoen..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #11 Skrevet 22. juni 2008 Og du anonyme sladrekjerring vil jo også bli avslørt som nettopp: en ondskapsfull sladrekjerring. Kommer nok fort for en dag hvor infoen kommer fra. Hva med å feie for sin egen dør, og la andre være i fred med sine dårlige valg, sine sorger, sine savn, sine føloelser og sine kvaler? Jeg synes ikke utroskap er en vakker handling, men jeg har faktisk enda mindre respekt for sånne som deg.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #12 Skrevet 22. juni 2008 har aldri selv vært utro, men synes det ver utrolig lavt å fryde seg over andres bekjennelser. synes og at det er rart at det å muligens bryte opp et forhold med barn gjør deg så lykkelig!!?? ikke ditt bord å rydde av dette.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #13 Skrevet 22. juni 2008 jeg synes faktisk det er noe av det ondeste du kan gjøre mot den du elsker. ikke bare handlingen i seg selv, men at du kan ødelegge vedkommendes mulighet til å stole på noen igjen. Så utrolig lavmål, egoistisk og ondskapsfult, kun for "spenning i hverdagen". Pul 10 på samme tid, gift deg inn i en sekt, hva du vil.. hvor alle er med på leken. Hvis du må ha spenning. Men ikke gå bak ryggen på en som elsker deg. Nei, jeg er ikke kristen, men hvis det finnes en himmel håper jeg du aldri kommer dit. Jeg kommer aldri til å være utro, ALDRI. Hvis min samboer er det, er det hade bra til han! og han har ødelagt meg for livet antakelig. har sagt det til han, ønsker han spenning, noen andre osv. Da får han dumpe meg først.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #14 Skrevet 22. juni 2008 Det den anonyme sladrekjerringa driver med, er faktisk personhets. Moderator bør kontaktes her. Tenk å synke så lavt at man sitter og fryder seg over andres misser, bak en anonymknapp atpåtil. Skammelig.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #15 Skrevet 22. juni 2008 Det er ikke alle som elsker den man gjør det mot, vet du.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #16 Skrevet 22. juni 2008 Ja, desverre (med tidligere partnere..) Ikke med nåværende. Skal aldri være det igjen, både i respekt for han som jeg har valgt som far til mine barn og som jeg ser opp til som kjæreste, samt i respekt for meg selv!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #18 Skrevet 22. juni 2008 Ja, jeg var forelska i en annen og hadde et forhold til ham i ca et år. Det var vidunderlig og grusomt på samme tid. Et hav av følelser som jeg ikke kunne håndtere over tid. Trodde jeg hadde kontroll, men så var det plutselig så til de grader ute av kontroll. Det kunne ikke vare, og heldigvis klarte jeg å bevare det forholdet jeg var i. Vi hadde et barn, ogi har fått enda et barn etterpå. Har det vondt pga det jeg gjorde innimellom, men det tror jeg er fordi at utroskal liksom skal være galt. Alle sier det. På en måte er jeg glad jeg var igjennom det, for jeg lærte mye om meg selv, om livet og om kjærligheten. Jeg var jo glad i ham jeg hadde et forhold til også. Jeg var glad i begge. Det er vanskelig å se på det som stygt, når det var kjærlighet, og veldig dype, gode følelser. Jeg har lært at det med utroskap ikke er så svart-hvitt og enkelt som mange framstiller det som.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #19 Skrevet 22. juni 2008 nei du sier noe der. Men da er det likevel noe galt med deg, hvis du er sammen med en du ikke elsker.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #20 Skrevet 22. juni 2008 Det er jo ingen stor sak hun har gjort seg skyldig i! Kysset med en fyr på et utested... hm... ikke utroskap slik jeg ser det. Samboeren hennes var med, til og med, og fikk vite det! Hun avslører jo egentlig at hun er veldig trofast av seg, siden hun ser på dette som utroskap. Og den forelskelsen hun viser til, er bare dagdrømmeri, ikke utroskap. Hun har jo ikke levd ut noe som helst!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #21 Skrevet 22. juni 2008 Jeg var av den oppfatningen at de som er utro er noen drittsekekr, horer osv.. man kunne hvertfall slå opp først.. men så.. For noen år siden hadde jeg det jævlig med eksen min. jeg var helt nedbrutt psykisk av det forholdet. men klarte ikke komme meg ut heller.. Var ingen som så hvordan jeg hadde det heller trodde jeg. (xn er en psykopat) En helg var eksen utenbys på jobb. Og en kompis av han kom innom for og se til meg. Han skulle handle for meg. Men han ble. Og vi snakket om ting. Han fikk opp øyene mine. Og vi kysset og koset.. Ingenting mer. Men han fikk meg til og innse at det forholdet jeg var i ikke var sunt, og jeg kunne få det bedre. Og han hjalp meg. jeg flyttet ut fra xn min. og fikk hjelp. Idag er jeg og kompisen sammen, venter vårt første kjærlighetsbarn i september. Og jeg kunne aldri vært utro igjen. Jeg angrer ikke på at jeg var det pga situasjonene. men det er nå så.. Alt er ikke svart hvitt. men syns ikke noe om dem som er gift og er utro.. hvorfor ikke bare komme dere vekk? Hvis det er så fælt med mannen? Jeg klarte det tilslutt
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2008 #22 Skrevet 22. juni 2008 Synes ikke noe om utroskap, men du anonym 11.20 virker verre! Å skulle gå inn for å ødelegge for andre når det i tillegg er barn involvert er vel ikke særlig beundringsverdig!!?? Stygt er det også å kalle andre det dummeste vesen. Fei for din egen dør og la andre ta sine valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå