Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vi snakket om å finne en dato i august, foreslår: 15. , 22. , el 29. ? Dette er fredager, kanskje en annen ukedag passe bedre ?
Karomamma Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Bra initiativ, Vimsemamma!! Jeg vil gjerne være med!! Foreløpig passer alle datoene for meg, med et lite forbehold om fredag 22, som er lillebrors bursdag pluss at helgen er holdt av til en mulig spillejobb nord i landet
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Da dropper vi 22. ! Når jeg tenker meg om passer egentlig 29. veldig dårlig for meg, stor dagen dagen etter dumt å være sliten da......... Ok, da står 15. igjen Skal vi satse på den datoen ? Evt. en annen hvis den passer dårlig for andre..Kanskje litt vanskelig å finne en dag som passer alle, men vi får prøve........
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. juni 2008 #4 Skrevet 23. juni 2008 Jeg kan den 15. og 22. Men ikke den 29. Så jeg blir gjerne med:o))
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #5 Skrevet 23. juni 2008 åååh,jeg kan også den 15 =) Gosj det hadde vært gøy å kaste seg avgårde å skremme dere!!! "BØH liksom" hehe
Gummelillan Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Buhu, er i Trondheim den 15.... Kanskje torsdag hadde vært en bedre dag?
Little Miss Naughty Skrevet 26. juni 2008 #9 Skrevet 26. juni 2008 Jeg kan kanskje!!!!! Skal muligens sydover på kurs 13. el 14. august. Hadde vårt morsomt å treffe alle de fine damene her inne
♥Snulder Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Hmmm..... vi har vår første bryllupsdag den 18., så vi har egentlig planer om å ta en helg for bare oss! Men det er usikkert om det blir helgen før eller etter den 18. enda...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Jeg kommer gjerne:-) Må bare sjekke om det passer helt hjemme, for sambo skal muligens på reunion på hjemtraktene rundt den datoen..
allerhelstNorge Skrevet 14. juli 2008 #14 Skrevet 14. juli 2008 Og jeg vil så klabert være med om det blir den 15. Reiser tilbake til utlandet den 19. Hadde vært prikken over i'en å få med seg treff med flotte damer når en først er i Norge!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juli 2008 #15 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har skikkelig behov for positiv input nå...... så jeg kan nesten ikke vente:o))
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 #16 Skrevet 24. juli 2008 Hvilken dag blir det? Jeg trenger også en bytur! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. juli 2008 #17 Skrevet 24. juli 2008 Det er jeg usikker på, spiller ingen rolle.... Jeg kan, tror jeg:o)))
Reveenka Skrevet 24. juli 2008 #18 Skrevet 24. juli 2008 Hahaha - sånn føles det her også akkurat nå! Jeg er sikker på at mannen min strekker seg langt, nå som vi flytter og allting! "Klart du skal få gå ut kjære! Skulle bare mangle!" Kommer nok, jeg ja c",)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. juli 2008 #19 Skrevet 25. juli 2008 Det er vel fredag 15.august som er mest aktuell foreløpig! For da kunne flest! Men jeg kan lage en ny tråd hvor man setter seg opp:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå