Gå til innhold

DIBBETREFF I OSLO AUGUST!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakket om å finne en dato i august, foreslår:

 

15. , 22. , el 29. ?

Dette er fredager, kanskje en annen ukedag passe bedre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra initiativ, Vimsemamma!!

Jeg vil gjerne være med!! Foreløpig passer alle datoene for meg, med et lite forbehold om fredag 22, som er lillebrors bursdag pluss at helgen er holdt av til en mulig spillejobb nord i landet :)

Skrevet

Da dropper vi 22. !

 

Når jeg tenker meg om passer egentlig 29. veldig dårlig for meg,

stor dagen dagen etter :) dumt å være sliten da.........

 

Ok, da står 15. igjen

 

Skal vi satse på den datoen ?

 

Evt. en annen hvis den passer dårlig for andre..Kanskje litt vanskelig å finne en dag som passer alle, men vi får prøve........

Skrevet

Jeg kan den 15. og 22. Men ikke den 29.

 

Så jeg blir gjerne med:o))

Skrevet

åååh,jeg kan også den 15 =)

Gosj det hadde vært gøy å kaste seg avgårde å skremme dere!!!

 

"BØH liksom" hehe

 

 

 

 

Skrevet

Flotters, da er vi 4 så langt ;-)

 

 

Den 15.altså

Skrevet

Buhu, er i Trondheim den 15.... Kanskje torsdag hadde vært en bedre dag?

 

Skrevet

Jeg kan kanskje!!!!! Skal muligens sydover på kurs 13. el 14. august.

Hadde vårt morsomt å treffe alle de fine damene her inne

Skrevet

Hmmm..... vi har vår første bryllupsdag den 18., så vi har egentlig planer om å ta en helg for bare oss!

Men det er usikkert om det blir helgen før eller etter den 18. enda...

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kommer gjerne:-)

 

Må bare sjekke om det passer helt hjemme, for sambo skal muligens på reunion på hjemtraktene rundt den datoen..

 

 

Skrevet

Jeg vil, jeg vil...må bare sjekke turnusen....

Skrevet

Og jeg vil så klabert være med om det blir den 15. Reiser tilbake til utlandet den 19. Hadde vært prikken over i'en å få med seg treff med flotte damer når en først er i Norge!!!

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har skikkelig behov for positiv input nå...... så jeg kan nesten ikke vente:o))

Skrevet

Hvilken dag blir det? Jeg trenger også en bytur! c",)

Skrevet

Det er jeg usikker på, spiller ingen rolle.... Jeg kan, tror jeg:o)))

Skrevet

Hahaha - sånn føles det her også akkurat nå!

 

Jeg er sikker på at mannen min strekker seg langt, nå som vi flytter og allting!

 

 

 

"Klart du skal få gå ut kjære! Skulle bare mangle!"

Kommer nok, jeg ja c",)!

Skrevet

Det er vel fredag 15.august som er mest aktuell foreløpig!

For da kunne flest!

 

Men jeg kan lage en ny tråd hvor man setter seg opp:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...