Gå til innhold

hvordan er det med disse tingene her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på spa opphold, og kommer da til å være 9+... hvordan er det med aromamassaje på rygg og kropp? og det med å ligge hardt på magen generelt?? sikkert rare spørsmål,men lurer jo på så mye i disse dager ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Gratulerer med spiren. Jeg ville ringt til spaet og spurt. Tror ikke alt er like bra under svangerskapet. Vet de har egne "pakker" for gravide men det er kanskje når du har kommet lenger. Lykke til.

Skrevet

takk for svar!

Skrevet

Hei Håper håper.

Jeg skulle få det i gave av min kjære, et spa opphold. Ringte legen å fikk et nei på at det kunne jeg ikke. Vanlig massasje er greit, men ikke vare pakninger osv som di ofte gjør på spa.

Om du kan velge behandling ikke vel noe med varme å gjøre, men vanlig massasje.

Men ikke noe problem å ligge på magen forresten, men merker du noe så sier du i fra eller ringer inn på forhånd.

Kos deg :-)

Skrevet

Om du velger å få massasje be om å bli massert med en ren baseolje, fuktighetskrem eller babyolje. Noen aromaoljer SKAL IKKE brukes på gravide. Jeg ville heller ikke blitt massert hardt nederst på ryggen og magen. Og som Drammen81 skriver, INGEN varmeinnpakninger. Er selv utdannet SPA terapeut. Kos deg masse med massasjen:-)

Skrevet

Oii..Er dette farlig? Jeg er akkurat hjemme fra syden, der jeg lå på SPA hotell. Hadde aromaterapi,der de brukte sånn varm olje. Hva kan skje da da?:( Nå ble j nervøs..

Skrevet

Jeg snakker ikke om varm olje, men om å bli pakket inn i varmeteppe hvor man ligger og "koker" kroppen. Noen helt spesielle oljer sies å kunne fremkalle abort. Men jeg vil tro det er i store mengder. På skolen lærer man alltid å ta forhåndsregler og være forsiktig når man behandler gravide. Spesielt de tre første mnd hvor sjansen for spontanabort er størst. Ikke vær urolig. Tenk heller at når du slappet av og koste deg var det bra for babyen også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...