♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Den gamle vi har er skitten oppi, prøvd og vaske men ikke helt funnet ut hvordan den blir renest. Koker vann til flaskene i den (bare 2 om dagen) og til te innimellom. Noen som kan anbefale en vannkoker, trenger ikke være av de største. Med skjulte elementer så den er enklere å holde ren. Helst også med ledning man plugger rett inni, ikke sann base, fordi jeg har ikke plass til å ha den fremme hele tiden og setter den inni et skap. Hvis noen har en suuuuuper duper måte å rengjøre den vi har med åpne element tas det imot med takk og- for da kan vi slippe kjøpe ny. Den funker jo helt fint. Jeg lar forresten vannet koke litt med lokket av, ikke bare rett kok opp- før jeg har det i flaskene med malt.
Mammaen til Turid Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 det finnes sånn rensegreier, sånn som det er til kaffitrakter (om det er den samme aner jeg ikke..) sånn pulver som man koker med..
smily2 Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Hell oppi vanlig cola, kok opp, god som ny.... Dersom ikke helt bra, gjenta en gang til...
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Kok opp full kanne med noen sitronbiter i, blir god som ny.Du må kanskje koke opp et par ganger.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Funker ikke cola og sitron, kan jeg fortelle at jeg bruker vann med en god klunk edikk i. Det fjerner kalken og alt det grapset der.
Gjest Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Ha oppi vann og bakepulver.. la det stå over natta. funker kjempebra her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå