Trollmora Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 på fredag kveld og det var godt å komme hjem. Eldstemann får anibiotika gjennom venflon og de følger opp med blodprøver. Vi får sove hjemme om natten (sikker for at 1 av 2 barneposter er stengt i helgene...) og må møte på sykehuset kl.8. Gutten er den absolutt mest energiske her, men han var tydelig sliten i går kveld og måtte vekkes i dag tidlig. Ellers så er det milesvis på hyllemetre med leketøy, så sånn sett er alt bare spennende. Premiene for blodprøvetaking er superfine, og selv om akkurat den biten ikke foregår uten gråting så er gutten min bra å være sammen med. Vi får vite mer etterhvert, så det er jo bare å lete godt etter tålmodigheten og prøve å ikke tenke negativt. I går la jeg meg på ettermiddag og sov 2 (!)hele timer. Trollfar trodde ikke det kunne være mulig sånn som ungene herjet rundt og ropte, men helt klart en sliten mamma som hadde behov for hvile. Ha en strålende dag da dere og kos dere kjempemye:o) Klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 Kjære deg, jeg tenker på dere mange ganger om dagen! Jeg håper de finner ut av dette her!
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 åååååååååå trollmora... jeg tenker så masse på dere, også edr det ikke så mye å få sagt.... derfor sier jeg det en gang til! klem klem klem til mammaen fra meg
Maud Skrevet 22. juni 2008 #4 Skrevet 22. juni 2008 Kjære Trollmora, dette er tøft for deg! Jeg håper svarene kommer snart og at dere får svar som gjør bekymringene bittesmå. Helt borte blir de kanskje ikke med en gang etter en sånn opplevelse (eller egentlig er det jo to nå på kort tid), men små kan de bli. Det er ikke det minste rart at du er sliten! Selv Tårnfrid har vel et punkt der kreftene tar slutt... Stor klem
selma07 og engel Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Huff stakkar dere!! Vet jo litt om hvordan dere har det.... Vet de noe om hva som feiler?? Vet dere hvor lenge dere må være på sykehuset? SEnder mange goe klæmma tel dæ!!!
tebekaa Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Lang klemmeklem til deg Trollmor! Finnes ikke noe værre enn å gå å bekymre seg for sånne uskyldige småtasser:-( Krysser fingrene for at det allerede nå er mye bedre med fine gutten, og at du snart kan senke skuldrene og nyte "sommeren" du også! God bedring til eldstemann og nok en klemmeklem til deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå