Gå til innhold

Åh, irriterende svigermor, bare må blande seg!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må hun hele tiden blande seg oppi alt vi gjør, må ofte lyve til henne om ting for å slippe at hun skal begynne å kritisere og blande seg oppi, hun er jo prektigheten selv og vet hva som er best hele tiden! Å litt dobbeltmoral ute å går innimellom, f.eks kan hun bøtte ned på ei flaske vin på et blunk når hun er her på besøk og blir enda mere irriternde og masete å høre på, men hvis jeg og samboer tar oss en fest (vi drikker alkohol kanskje 1 -2 ganger i året) får vi høre hvor giftig denne alkoholen er og hvor bortkastet penger det er å bruke det på fest!!!(drikker ikke nå når jeg er gravid da) Og hvis vi skulle få noe av henne så kommer hun plutselig å skal ha det igjen. Hun kjøpte seg ganske ny bil for en stund siden og gadd ikke å ta seg bryet med å selge den gamle for den var ikke verdt mye over vrakpanten, så den fikk vi siden vi kom til å trenge en bil til. Men etter at vi hadde hatt denne bilen et par år trengte vi den ikke lenger og solgte den til en kamerat for 2000 kr, MEN hvem skulle ha pengene for bilen, jo det var svigermor!! Dumme meg som trudde vi skulle få pengene siden vi hadde fått bilen!!

Det som fikk meg til å se rødt nå, er at hun ga meg den preknen om at ungen vi venter nå måtte få pupp og IKKE flaske sånn som første mann. For det at første mann fikk flaske var ikke kos for barnet i det hele tatt og bare mas for oss mener hun!! Nå hadde jeg mine grunner til å gi flaske, jeg slet veldig med ammingen og en ufornøyd unge. Etter et par uker endte det hele med at jeg ble dausjuk med brystbetennelse og klarte bare ikke mer. Derfor ble det flaske den gangen, og datteren min ble jo så mett og fornøyd, og livet ble lettere for meg. Selvfølgelig skal jeg prøve å amme når nr 2 kommer, jeg vet jo det er det beste. Men går det ikke så går det ikke!

Huff ble et rotete frustrende innlegg det her som sikkert ingen gidder å lese, men jeg har da fått ut litt frustrasjon på bursdagen min :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier GRATULERER MED DAGEN jeg også! :) Prøv å kos deg litt også da, svigermor kan du irritere deg over på alle andre dager ;) Hun høres ut som en jeg ville irritert meg over selv igrunn..

Skrevet

Sett å lurer på hvorfor enkelte svigermødre bare skal være et stort digert hespetre og lage uhygge for svigerdøtrene sine?? Og er det bare svigermødre som har sønner som er verst? Eller har bare et barn? Noen som har funne ut en sammenheng her kanskje?

Skrevet

Min svigermor har 5 barn, 3 av dem er i forhold, og jeg er gift med hennes nummer to.

Hun ønsker bare det beste for gutten sin, men av og til må jeg bare gi beskjed om at han er voksen og at hun må slutte å mase, være nysgjerrig, legge seg oppi ting etc. Det pleier å funke det, helt til neste gang...

Svigermødre er ikke enkle, men de har jo gjort bra ting også da! I mitt tilfelle er det å være mor til verdens flotteste ektemann, nemlig MIN!

Gratulerer med dagen, og lykke til!

:)

Skrevet

Om noen år er vi svigermødre selv.

Da får vi se hvor enkelt det er! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...