Gurine Skrevet 22. juni 2008 #1 Skrevet 22. juni 2008 Vet dere om Troll har bra skolesekker? Snuppa skal begynne i 2 klasse og skal få seg ny skolesekk i sommerferien:)
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2008 #2 Skrevet 22. juni 2008 jeg visste ikke de lagde annet enn klær... har du en nettside på hånda?
Gurine Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2008 Fikk sånn reklamefolder fra coop OBS hypermarked. Skal se om jeg finner linken til siden med skolesekk.
Gurine Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2008 http://kundeaviser.inkognito.no/aviser/obs/rudshogda/index2.php?WT.mc_id=obs_kavis_rudshogda_flash_ny_0826 Vet ikke om du får åpnet denne? Må bla litt ut i reklamen før du kommer til skolesekkene. Var ok pris på de også syntes jeg
dritgrei hei hei! Skrevet 22. juni 2008 #5 Skrevet 22. juni 2008 Fant det! Jeg syns de hadde litt rotete design, men jeg tror helt sikkert at sekkene er gode. På obs hypermarked selger de Bergans-sekker til barn også. de koster en hundrelapp mer, og er kjempegode. Vi har en sånn til han vår, og er veldig fornøyd med den altså. Men ungene liker jo ting og tang, det er bare jeg som er streng ;-)
freebird Skrevet 22. juni 2008 #6 Skrevet 22. juni 2008 Vi har Troll sekk til den mellomste, synes den er bra jeg! Vi har også hatt Norrønna og Bergans i litt forskjellige str, synes alle de er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå