Gå til innhold

Gi meg tips til noen fine bøker for ettåringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av de vi har... Hun liker godt at ting gjemmer seg bak luker eller er på rim og så liker hun dyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla her elsker en liten dyrebok med sånne kjenne-på-sider, særlig siden med pels er fin. Pus, sier hun og koser med pekefingeren...

Skrevet

Gutten vår er medlem av Go´boken og får mange fine bøker derfra! Hvertfal noen av bøkene kan en også få kjøpt i vanlige bokhandler.

Èn av bøkene han liker veldig godt er "Min egen babybok".

Den har én luke på hver side der det er meningen at man skal lime inn et bilde av ungen i de situasjoner siden handler om. (Uh, litt vrien forklaring kanskje...)

Første side er det bilde av mamma på sykehuset med baby i armene. En liten tekst på rim og en luke uten bilde inni.

Gutten vår liker denne boken veldig godt, spesielt etter at vi har limt inn bilder av han! :)

Skrevet

Dyrebøker er en slager her, vi snakker om dyrene og vesla lager lydene de lager. Moro for alle :-)

Skrevet

Kanskje ikke fin, men den er verdens kuleste. Og en slager i barnehagen der moren min jobber.

Den lille gruffaloen:)

Skrevet

Her var det 2 stk som var favoritter fra hun var 1 år:

Lille larven aldri mett

Hvor er Molly (bok med klaffer)

Dette er fremdeles favorittene og nå er hun snart 2. Bøkene er så godt brukt at de snart går i oppløsning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...