Gå til innhold

Litt kjipt ang kjolen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant drømme kjolen min i januar. Men når jeg skulle prøve den nå 4 mnd. senere, var den for stor.:( Den str. jeg prøvde satt kjempe fint på, ( i januar)men hun i brudebutikken mente jeg måtte bestille 1 str. større?? Pga. prøve kjolen alltid er strørre i str. Har nok gått ned bittelitt i vekt, men ikke sååå mye. Så da må de bestille helt ny kjole;(, som jeg ikke får før i august. Gifter meg i august også... Det som skuffet meg , var jo at jeg hadde gledet meg til å prøve kjolen etter så mange mnd. velge tilbehør og det hele. Ble liksom ikke det samme når kjolen hang som en potetsekk på meg:(.

Og en annen ting som var veldig rart, var at det luktet fisk av kjolen min???? Så vet ikke om den har blitt fraktet over med fisk jeg?? Det hadde de aldri opplevd før!?!?

Jeg betalte også for kjolen, kunne velge det selv. For jeg stoler på butikken, at det ordner seg. Men i ettertid synes jeg kanskje at jeg burde få litt avslag i pris? Eller?

Vet jo at alt ordner seg til slutt, men det var ingen god opplevelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff det var jo synd at kjolen ikke passer, teit at butikken sier at du måtte gå opp en str da...det synes jeg var dårlig service å si!

hvis kjolen passet perfekt i januar så skal du vel ikke kjøpe en str større da tar du den du kjøpte uten at hun dama blander seg inn..kjenner jeg blir irritert på hun dama nå...

hvorfor kan du ikke sy inn kjolen da?? må vel ikke kjøpe ny kjole pga den "gamle" er for stor??

jeg ville bedt de sy inn kjolen og at de skulle betale for dette, siden hun sier at du måtte ha en str større!

jeg måtte legge ut kjolen sist uke 1 cm på hver side, og jeg skal gifte meg til lørdag :)

Skrevet

Regnet på en måte med at hun dama visste hva hun snakket om, men så feil kan man ta.

Jo de beholder den store kjolen tilfelle den nye ikke kommer i tide. Ja, skal helt klart si at jeg ikke betaler for skredder! Bare håper den vil sitte like bra som den gjorde i str. 38 om den blir sydd inn. En annen ting jeg tenkte på er at visst den må sys inn, blir det sikkert vanskeligere å selge den. Men, men den tid den sorg;)

Skrevet

hvorfor skal det bli vanskelige å selge en kjole som er sydd inn??

det tenker ikke jeg på at min kjole er sydd ut.....tror ikke det er noen som bryr seg med det....tenk hvor mange som syr inn/ut kjoler tror de får solgt de forde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...